Arend

Somaliƫ, 1993: Amerikaanse troepen landen in Mogadishu voor Operatie Task Force Ranger en storten zich voor het eerst sinds de Vietnam-oorlog in een grootschalig gewapend conflict. Als lid van de Army Rangers, de speciale elitetroepen, ga je een hevige strijd aan met de fanatieke volgelingen van de warlords. De inzet: de controle over de stad. Je vecht schouder aan schouder met je teamleden, maar je kunt ook om luchtsteun vragen! Er wacht je een uitdagende campagne, waarin je gijzelaars bevrijdt, terroristenleiders opspoort, belangrijke gebouwen van de vijand vernietigt en konvooien beschermt tegen bandietenbendes. Bereid je voor op snelle, heftige actie in het altijd onrustige Mogadishu!

Efficiƫnt soggen doe je tegenwoordig met een fps*, liefst lowbudget. Helaas vind ik soggen vrij saai, en heb dus zo'n sog-apparaatje over.
Geen extreme graphics, wel leuk om je mee te vermaken als je het studeren even zat bent. Een schamele bijdrage van 5 euro is alles wat ik hiervoor vraag. Ben je zo'n uitstekende schutter dat je zelfs op het hoogste niveau (marksman) in no-time door alle levels bent, schuif je hem gewoon weer door...

Waarom vijf euro betalen als je ook kan downloaden? Omdat je hiermee een schitterend origineel hoesje in de kast hebt staan, en dat is in deze tijd toch wel zeldzaam en dus waardevol.

Klik op de afbeelding voor een indruk (krijg niet de indruk dat het een Duitse versie is, het is maar een googleplaatje):

*) indien deze lettercombinatie alleen maar vraagtekens oproept, zit je wellicht in het verkeerde topic te kijken naar iets leuks om te kopen

Prince schreef: Helaas vind ik soggen vrij saai

????
nee, idd dat is studeren meestal niet

dat heb jij heel goed begrepen!

hij is er nog steeds, over de vraagprijs mag je proberen te onderhandelen

Vriend Niels

1 euro

Dit is net wat voor jou Niels.
Niels vraagt net wat de systeemeisen zijn en of ie ook op zijn 386 draait.

4 euro, en ik heb nog wel patch voor windows 3.11 ja