Renske

He toffe volleybalmeiden!

Er kan misschien nog een damesteam worden ingeschreven voor het PVT! Nu lijkt mij dat echt ontzettend tof, maar dan moeten er wel genoeg meiden zijn die mee willen volleyballen!
Wie kan er 22,23,24 februari lekker volleyballen in de supergezellige sporthal de Timp?
Ik hoor het wel, en ik hoop dat er genoeg meiden zijn die mee willen doen!

Groets
Renske

Ik ben voor! (heb ook gestemd). Kunnen jullie ons lekker aanmoedigen.

Hopelijk ontstaat er nu geen belangenverstrengeling. Renske is namelijk in de eerste plaats onze coach, en natuurlijk pas in de tweede plaats speelster van dat team ;). Ik hoop dat ze zich dat goed realiseert, en niet te licht denkt over haar functie 8).

pff dat kan renske wel allebei toch? :) ik wil wel mee doen iig

mooizo, nu de rest nog!
Maarre carloz, komt heeeeeeelemaal goed hoor! Wanneer train je nog n krtje mee? Waar was je afgelopen vrijdag?

Kwam wat tussen :oops:
Beloven is een btje lastig (komend weekend al weer niet, dus wie weet de vrijdag erna). Deventer - Groningen is niet zo'n thof traject voor op en neer (tijdtechnisch), en dan zou ik weer een weekend bij m'n ouders zitten :roll:.

Maar goed, 'k vind 't i.i.g. leuk dat er ook een dames team komt (btje elkaar aanmoedigen, en meer gezelligheid), dus ik zou zeggen, gooi ff snel een mailtje rond, want niet iedereen kijkt hier meer altijd denk ik...

Denk bijv. aan 't oude pvt damesteam.

Heeft Postma ook wat om naar te lonken.

die zijn ongeveer gemaild, maarre het is nog niet zeker dat er een damesteam komt, het is waarschijnlijk, Hans gaat er over een paar dagen ofzo meer over weten.
Ik hoop het natuurlijk wel!

TuttieRuthie

dan wacht ik ff tot je wat meer weet...

22 feb is toch ook rood activiteit? :D lijkt me leuk, mr ik wacht ook eerst ff de info af.....