Robbert
Voorzitter Alpha (extern) schreef: Voor de volgende Studenten Alpha-cursus ben ik op zoek naar enthousiaste teamleiders die met (in ieder geval) Inge Voortman (oud-CSFR), Linda Prins, Jennieke Bolier (NSG), Carina de Haan((oud)-ATV), Mirjam Nederveen, Wouter Lieffijn en mij het nieuwe team willen vormen. Er waren wat geluiden over samengaan met de interne curus, maar die plannen zijn voorlopig van de baan. Dus de cursus zal in ongewijzigde vorm worden aangeboden. Ik ben op zoek naar drie enthousiaste christenen die bekend zijn met Alpha en die vanaf februari tot en met april in ieder geval op de donderdagavond beschikbaar zijn en uiteraard mee willen doen..! Groetjes, Dick Welfing (Voorzitter externe Studenten Alpha, Groningen) P.S.: Weet je nog mensen die de cursus willen volgen; ook die kun je naar mij dooverwijzen of naar de site: www.alphagroningen.nl/extern?

je mag je naam ook via mij opgeven, dan geef ik het wel door aan Dick, wil je meer weten dan kun je ook reageren in dit topic.