Hans

Maandag 19-12-2005 wordt het jaarlijks Groninger SportGala gehouden, leuk natuurlijk maar niet zomaar.

het geval wil namelijk dat ex-GSVer en niet onverdienstelijk fietser Evert-Jan Veldkamp met zijn ploeg NWVG genomineerd is voor de provinciaal groninger sportprijs als ploeg van het jaar. met de NWVG zijn nog genomineerd: het vrouwenvoetbal team van Oranje Nassau, ook leuk natuurlijk, maar niet leuk genoeg, toch? en 2 mensen die wel eens in een kano zitten, makelijk kiezen toch?

Wat heeft u daarmee te maken? nou de uislag wordt bepaald door een stemming, dus hoe meer stemmen hij en zijn ploeg krijgen, hoe beter.

via kun je je stem uitbrengen. Er wordt je ook gevraagd te stemmen voor de individuele sporter van het jaar, daarvoor zou ik u Danielle Bekkering als stem-advies willen geven.

Mocht u op hem gaan stemmen, alvast bedankt, voor de twijfelaars nog wat mooie plaatjes...

Prachtig initiatief, ik zeg: mensen, stemt allen!

geen idee wie het zijn, maar als je mensen blij kan maken door 2 muisklikjes, prima

Hans schreef: het geval wil namelijk dat ex-GSVer en niet onverdienstelijk fietser Evert-Jan Veldkamp met zijn ploeg NWVG genomineerd is voor de provinciaal groninger sportprijs als ploeg van het jaar...

Gaaf man. Ik heb zeker op deze oud-GSV'er (ex vink zo negatief klinken) en zijn ploeg gestemd, goede gasten.

Aan mij zal het niet liggen!

Ik sluit me bij CC aan!

Topper die Veldkamp! IJzersterk gereden dit jaar, veel te vaak met z'n bakkes in de krant gekomen. Sterker nog, heeft hij niet een transfer naar een groter wielerteam verdiend? Hans, jij weet dat.
In ieder geval allemaal stemmen op NWVG!

Mijn stem heeftie!

Koos L schreef: Topper die Veldkamp! IJzersterk gereden dit jaar, veel te vaak met z'n bakkes in de krant gekomen. Sterker nog, heeft hij niet een transfer naar een groter wielerteam verdiend? Hans, jij weet dat. In ieder geval allemaal stemmen op NWVG!

nou, vooruit dan maar, een tipje van de sluier: volgend jaar zit hij inderdaad in een groter wielerteam, de NWVG maakt dan plaats voor , vorig jaar nog opererend onder de naam Trientalis Apac Cyclingteam.
Dit zal wel tot gevolg hebben dat hij wat minder vaak ik de krant zal komen te staan omdat de wedstrijden in die hogere klasse landelijk zijn en zij nieuwe team, in tegenstelling tot de NWVG, geen Gronings team is.

alle stemmers tot nu toe: bedankt!

Drs op de fiets, He hans je link doet het niet helemaal, je moet die begin.htm even weghalen, dan doet ie het wel.

Moeilijk hoor om te kiezen tussen onze vrouwen en onze Evert-Jan...

Infamous angel
Feranderd schreef: Drs op de fiets, He hans je link doet het niet helemaal, je moet die begin.htm even weghalen, dan doet ie het wel.

Of gewoon die laatste slash, werkt ook prima 8)

Ik heb al gestemd hoor, nu maar hopen dat ie wint!

hoppa weer n stem!

^^

En?

oi oi oi wat was dat spannend.
De uitslag werd bepaald aan de hand van een stemming onder sportjournalisten en online-stemmers. Op basis van de online stemmen stonden de NWVG-ers 2e met een geringe voorsprong op de dames van OranjeNassau, de heren van Gyas stonden al eenzaam bovenaan, de sportjournalisten ten slotte zorgden ervoor dat de eindstand als volgt werd:

Gyas-roeiers
Oranje Nassau dames
NWVG

helaas dus de laatste prijs, maar wel een leuk feestje zo heb ik vernomen. Alle stemmers hartelijk dank!

foto: www.meijco.nl