Koning David

Vrijdagavond 17 december: OIO ( & AIO?) SOPHIA BORREL

Amicae amicique, intimae imtimique,

deo volente 17 december houden amice Mollema en ondergetekende hun afstudeerborrel. Het festijn zal ongeveer om half tien aanvangen. Ondergetekende die vrijdag de 17e om half drie eindelijk zijn bul krijgt is die avond ook doctorandus. Dit heugelijke gebeuren wordt opgeluisterd met enkele oraties. Jan Willem Tamminga, columnist, leerling van Frank Ankersmit en tevens historicus en filosoof in spe, zal een prachtige voordracht houden over "Aya Sophia: koffiehuis van de gereformeerde republiek der letteren?" We zoeken nog naar co-referent en naar iemand(en) die een korte laudatio wil(len) gaan houden.

CU

Vriend Klei

minileeuwtje

LEUK, LEUK, LEUK,
ik ben er ook, maar wat later want ik heb eerst nog een ander feestje

vrind, Klei,
Van Harte !!misschien kom ik des avonds zeer laat nog even langs- huize 'iets aparts ' geeft namelijk ook een feest- zou je een gitaar kunnen regelen dan kan ik de lamentatio verzorgen.

Ik ben van plan hans dorrestijns Vislied dan ten gehore te gaan brengen.

tot donderdag Klei.

Acterend auctor KJP

Koning David

Geweldig.

Koning David

^Bump

Mag ik je er op wijzen dat men sinds 2003 spreekt van Promovendi en niet meer van AIO's en OIO's?

Koning David

Maar Promovendi Sophia borrel slaat helemaal nergens op.

Waarom net vrijdag??? Dan hebben we al een voetbal-pyjama-party :lol: :shock: :)

ON3 de gekste!

Hee Klei, kun jij niet ff een half uurtje er tussenuit skippen om op onze pyjama-party een speech te houden?

drs. Klei gefeliciteerd he!

trouwens, hier is feest vanavond. dus kom ff langs allemaal!

Klei, gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd!

idd van harte... misschien kan ik me vege lijf nog die kant op sjouwen... zoja.. dan merk je het wel ...

Annerieke en ik hebben vanmiddag echt een geweldig kado gekocht, dus Klei, tot vanavond!

Koning David

Wat een superfantastisch feest (1) en wat een superfantastische cadeaus(2)!!!! Bedankt allemaal voor die fantastische avond (3).

(ad. 1) Met een geweldige speech van Jan Willem en van Gerwald, veel gasten die lekker lang bleven en zelfs amice Geertsema die om twee uur nog even langskwam.
(ad. 2) Nl. een glazen kom met de visjes Liesbeth en Kars, een boekje over godinnen in elke vrouw, een kerstster, een boekje over De grootste Nederlanders, een boekje van Fortuyn en enkele flessen wijn.
(ad. 3) Bedankt, bedankt, bedankt etc. etc. etc.