Pieter

Beste GSV-ers,

Voor aankomende donderdagavond zijn wij opzoek naar jou. Steek jij wel graag voor 1 x je handen uit de mouwen om ons te helpen met koken voor de deelnemers, of wil je ook wel eens heel gezellig leren een eenvoudige maaltijd in elkaar te draaien... WE NEED YOU. Je zorgt ervoor dat Alpha low-cost blijft en proeft de sfeer... Heb je donderdagavond niets te doen, mail... voor de valse twijfel toeslaat!

Heb je interesse, email dan met studenten@alphagroningen.nl met je telefoonnr, en we bellen je z.s.m. op om contact op te nemen. Het is misschien ook een leuke gelegenheid om een avondje mee te maken van de Alpha-cursus mocht je geinteresseerd zijn hem aankomend seizoen te volgen.

Programma begint dan om ongeveer 17u15 met koken op de Magnolia lokatie vlakbij het Noorderstation. Je kan uiteraard na het koken gezellig mee-eten, zang en een inleiding mee pakken.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik kook al voor Alpha in Groningen-Oost (die van maandagavond), dus eventueel kan ik wel een extra keertje koken, mits het natuurlijk niet óók op maandagavond is... en dat is niet zo ;) Ik kijk niet zovaak hier op het forum, dus je kun me ook meelen. ;) Ik vergeet namelijk vaak mijn phone mee te nemen... :oops:

Iig veel succes met het runnen van het zootje ongeregeld ;)