VGSU Feestcie

Met gepaste trots presenteert de feestcie de VGSU:

U SNOWY

14 december
K-Sjot (Oudegracht a/d Werf 155)
Entree: €3,00
Biertje: €1,00
Dresscode: SNOWY
Tijd: 22:00 - ?

In liefde,

de Feestcie der VGSU.

Komt Bastiaan Hop ook?

Vriend Niels
K%S aka Boter... 60B schreef: Komt Bastiaan Hop ook?

Is wel iemand die zorgt voor geslaagde feesten...

het drs. Hop meen ik me te herinneren

Er is een bijzonder grote kans dat ik de 14e daar in de buurt ben.
Sowieso worden alle HBO'ers daar verwacht hoorde ik. Als ware het een facgroep-uitje.

Het is dus op een dinsdag, lijkt me wel weer een keer leuk avondje naar utrecht!

Hoho Martijn, 14 december is het facgroep.

Precies. Een uitgelezen mogelijkheid dus. Als iedereen nou gezellig gaat eten en daarna een uurtje gaat ouwehoeren, ben je mooi op tijd in Utreg.

VGSU Feestcie schreef: 14 december K-Sjot (Oudegracht a/d Werf 155) Entree: €3,00 Biertje: €1,00 Dresscode: SNOWY Tijd: 22:00 - ?

zelfde plaats als vorig jaar, dat kroegje onder bij het water. Dat is wel gezellig, maar je moet niet in het restaurantje daarnaast gaan eten. Wel luxe, maar niet lekker :wink:

ps. ik heb er ook wel zin in, nu ff kijken hoe laat ik dan weer in groningen kan zijn.

Dat lijkt mij ook wel lache :-).
k ga er over nadenke :-)

pauljonathanpaulusI schreef: Hoho Martijn, 14 december is het facgroep.

Kut, ja nou dan gaat het voor mij iig niet door! Laatste facgroep wil ik natuurlijk wel ff meemaken.

tja, mooi feestje morgen, alleen gaat de eerste trein daar pas om 6:22 weg
zijn er mensen die van plan zijn gewoon de eerste trein te pakken? het is nml heeel erg koud en de kroegen zijn daar niet open tot 6 uur voor zover ik weet. aangezien het een dinsdag is heb je nog minder/geen kans

zijn er mensen die zeker gaan?

edit: is er dan niemand die gaat?

wat een tof feest zeg. heb me echt vermaakt zeg!

ff serieus, was er sowieso nog iemand naar utrecht??

Volgens mij is Jurjen van D. geweest