gerben

Lieve webcie,

Terwijl ik deze zondagmiddag op mijn dochter paste en mijn vrouw jubelde in de kerk was ik even online. Erg veel was er niet te melden, dus ik was even rap weer verdwenen. Wanneer ik een ruwe schatting mag doen, denk ik dat ik rond kwart over vijf online was.

Vanavond was ik er weer. Volgens de gegevens onder mijn inlognaam waren er zeven nieuwe berichten. Nieuwsgierig als ik ben klik ik op de link. Die gaf aan dat er één gewijzigd onderwerp was, namelijk "zaalvoetbal bij Aclo". Hierin staan echter maar twee nieuwe berichten van hedenmiddag/avond. Eén van 18.16 uur en één van 18.23 uur. Het bericht daarvoor dateert van zaterdagmiddag.

Aangezien mijn nieuwsgierigheid grenzeloos is, ben ik benieuwd waar de andere vijf boodschappen gebleven zijn en waarom ik die niet zie. Of staan deze misschien intern? In dat geval lijkt het me niet nuttig mij te melden dat er zeven nieuwe berichten zijn, dan volstaat twee.

Ze staan idd intern, in fora die niet door jouw bezichtigd kunnen worden. Alle verschillende soorten privileges (reunist, webcie, gsv-er, gewoon lid) worden idd niet verwerkt in het vertellen van het aantallen nieuwe berichten. De techniek laat het hier afweten. Kan wel op het To Do lijstje maar gezien de omvang hiervan, en de prioriteit staat hij ver onderaan.. :?