Feestcie VGSN-tq

Je bent van harte welkom op het eerste VGSN-feest dit jaar!

Voor een routebeschrijving of -planning:

mooie poster, dus in Nijmegen hebben ze ook een &zo?

Hier moeten jullie allemaal heen! heb ik vorig jaar de liefde van mijn leven ontmoet! En t feest was toen ook erg leuk. Wel dure entreeprijs zeg, zal ik eens even wat van zeggen als ik daar weer ben.

haha, die joanne.

Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten.
Pieter, jij zou toch ook gaan? Neem je nog wat verix lui mee?

Maurijn schreef: haha, die joanne. Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten.

Ik weet 't. Maar ik kan niet, moet vrijdagmiddag en zaterdag de hele dag werken. Dus ik haal dat niet... :(
Wie weet volgende keer beter!

Maurijn schreef: haha, die joanne. Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten. Pieter, jij zou toch ook gaan? Neem je nog wat verix lui mee?

is dat zo...? Kan me zo niet herinneren, maar tlijkt me wel leuk om er ff heen te gaan.

Pieterz schreef:
Maurijn schreef: haha, die joanne. Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten. Pieter, jij zou toch ook gaan? Neem je nog wat verix lui mee?

is dat zo...? Kan me zo niet herinneren, maar tlijkt me wel leuk om er ff heen te gaan.

dat hadden we op soos gezegd. Bij de VGSN hebben ze dan ook thuisweekend. Jij zou misschien ook het weekend dan bij Linda zijn. (zei je)

Ik kan helaas niet, ik moet dan trainen, heb een BK-weekend en moet ook nog tussendoor een wedstrijd spelen.

Maurijn schreef: dat hadden we op soos gezegd. Bij de VGSN hebben ze dan ook thuisweekend. Jij zou misschien ook het weekend dan bij Linda zijn. (zei je)

wat is een thuisweekend?

net zoiets als n thuiswedstrijd misschien?? :D

Maurijn schreef: Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten. Pieter, jij zou toch ook gaan? Neem je nog wat verix lui mee?

jahaa mooie grap'm, weet ik dus echt niks van! kan sowieso niet, er moet gevoetbald worden (zonder hh) en zelfs als dat niet zo was ga ik annet niet meeslepen naar nijmegen :shock:

sorry als ik het wel heb toegezegd, but it's not gonna happen

Maurijn schreef:
Pieterz schreef:
Maurijn schreef: haha, die joanne. Maare Rinze, Fop, Matthijs, Auke, Rienk, Maurice, Arend: Daar zouden we heen gaan. Hebben we afgesproken toen we die zondagavond bij ons aten. Pieter, jij zou toch ook gaan? Neem je nog wat verix lui mee?

is dat zo...? Kan me zo niet herinneren, maar tlijkt me wel leuk om er ff heen te gaan.

dat hadden we op soos gezegd. Bij de VGSN hebben ze dan ook thuisweekend. Jij zou misschien ook het weekend dan bij Linda zijn. (zei je)

owkee, dan zal ik het wel gezegd hebben, alleen heb ik nu nog niet concrete plannen om daar heen te gaan...

toch jammer dat jullie (rinze en arend) niet kunnen.

@feranderd: supergezellig weekend vol activiteiten. maar goed daar moet je voor uitgenodigd worden ofzoiets... maar dat feest die vrijdag is een open feest ofzoiets en dat is beregezellig (vorig jaar in ieder geval)

@Pieter:ik hoor het nog wel van je als je komt.

Feestcie VGSN-tq

Ik hoorde van Arieke Poelarends dat er zou veel mensen wilden komen uit groningen en nu bloedt het een beetje dood. Neem de voetbal mee, bel je werk af want VGSN maakt een kicke Feest met vette Games en een live Jazz band.

Greetz Merijn van der Mooren

Feestcie VGSN-tq schreef: Ik hoorde van Arieke Poelarends dat er zou veel mensen wilden komen uit groningen en nu bloedt het een beetje dood. Neem de voetbal mee, bel je werk af want VGSN maakt een kicke Feest met vette Games en een live Jazz band. Greetz Merijn van der Mooren

niet zo pessimistisch merijn, komt allemaal goed. en anders zijn er maar een paar... t wordt sowieso gezellig ja!!

Aangezien ik slechte ervaring heb met amicale feestjes en sluitingstijden, zocht ik de sluitingstijd van dit feest op. Nu kan ik op internet alleen de normale sluitingstijd vinden van cafe&zo
Kloppen deze ook voor het feest?

Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag: 10:00 tot 00:00
Woensdag: 10:00 tot 00:00
Donderdag: 10:00 tot 01:00
Vrijdag: 10:00 tot 01:00
Zaterdag: 10:00 tot 02:00
Zondag: 10:00 tot 01:00

Hahaha kostelijk.
Jij komt op amicale feestjes ook wel altijd laat aankakken... Aan de andere kant: als je 5 uur reist en dan een kwartiertje meepakt is dat vaak wel meteen het hoogtepunt van de avond!

Feestcie VGSN-tq

Het feest begint om 21:00 er worden dan juist meer games gespeeld en iets later op de avond begint het meer springiger te worden. Te sluitingstijd is rond 4 uur maar dit loopt vast nog wel uit en bedenk dat vgsn`ers heel gast vrij zijn en dat er vast wel iemand is die een slaapplaats voor je heeft.

ik kom eraan :P

jullie hebben wat gemist!!

Maurijn schreef: jullie hebben wat gemist!!

Ben jij de enige GSV'er die is geweest of waren er meer?