Thereza

Ha GSV,

Al ongeveer een halfjaar werk ik samen met een groepje acteurs, een regisseur en een productieteam aan een speelfilm. Het einde van de opnames is inmiddels in zicht, voor zover ik het al heb gezien wordt het echt een vet gruwelijke film, en jij kan je smoel in beeld en je naam op de aftiteling krijgen! Hoe? Door figurant te zijn tijdens een aantal feestscènes in een club. Zie hieronder de oproep van de grote leiders en geef je op, zodat we komend weekend een GSV-feestje kunnen bouwen in Subsonic!

Lijkt het je leuk mee te spelen in een echte speelfilm en met een heleboel mensen te feesten voor de camera? Geef je dan op als figurant!

De thriller Drie Dagen Geluk speelt voor een deel in een discotheek. Terwijl beneden de hoofdpersonen en andere feestgangers uit hun dak gaan op pompende house-muziek, wordt er boven op de wc een meisje vermoord. Voor het feest beneden zijn wij op zoek naar figuranten.

Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober filmen we deze scènes in club Subsonic aan de Grote Markt in Groningen.

Ben je tussen de 16 en 35, en heb je tijd op zaterdag 12 oktober van 15:00 tot 19:00, of op zondag 13 oktober van 10:00 tot 16:00, geef je dan op en stuur een mail naar Albert Hidding (alberthidding@sixpool.nl) waarin je vermeldt op welke dagen en tijden jij kan meedoen. Dan nemen wij verder contact met je op. Wij zorgen ervoor dat je naam in de aftiteling komt en dat je uitgenodigd wordt voor de feestelijke première wanneer de film af is.

Met vriendelijke groet,

Albert Hidding
Hylke Faber
Nico van der Wijk
Sixpool Productions ?

Jaaa dit lijkt me wel lachen met een heleboel GSV'ers? Wie doen er mee?

Beter komen ze gewoon vr/za filmen in de tip-top-thapperij, net zo makkelijk.

Is die 15 minutes of fame inclusief de tijd die de aftiteling inneemt ?

@Thierry: nee.
@Jorieke: fifteen minutes is een rekbaar begrip dat enigszins afhangt van het al dan niet omkopen van de juiste mensen.

BUMP!
We kunnen nog vééél meer mensen gebruiken, vooral meer vrouwen. O en by the way, als je bang bent dat je er je hele weekend aan kwijt bent, dat is niet waar; een uurtje meedoen wordt ook enorm gewaardeerd.

Gratis drank? Of moet er nuchter een feestje gebouwd worden? Typisch Gronings