FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

20 oktober is er weer een groots feest in het prachtige Utrecht met het thema ‘Broeders & Zusters’ (ambigu!). U bent vanaf 22.00 uur welkom in het K-Sjot. Komt u vooral in thema, want dat is niet moeilijk, maar wel leuk.
We hopen u massaal te kunnen verwelkomen in ‘t hartsie van ons land!

Namens de Feestcommissie 2009/2010,
Jeanette

ik hoorde ergens de roddel dat als je naar het amicaal feest gaat, je dan een vrijkaartje krijgt voor het amicaal weekend - klopt dat?

Kom vooral langs. Behalve dat ze hier geen Noorderplantsoen hebben is het eigenlijk hetzelfde maar dan beter dan Groningen.
Ook ideaal om een diesdate te scoren trouwens, de VGSU heeft meer vrouwen dan een gemiddelde zelfmoordterrorist.

TheoSikkema
Rinze schreef: meer vrouwen dan een gemiddelde zelfmoordterrorist.

Voor of na de aanslag?

Rinze schreef: Kom vooral langs. Behalve dat ze hier geen Noorderplantsoen hebben is het eigenlijk hetzelfde maar dan beter dan Groningen. Ook ideaal om een diesdate te scoren trouwens, de VGSU heeft meer vrouwen dan een gemiddelde zelfmoordterrorist.

En dan mag iedereen zeker wel op jouw unit van een kamer komen crashen. Gul van je hoor!

Ja tuurlijk!

@Webcie, mag dit topic een sticky?

He Rinze, ben je ook lid daar?

Verder vind ik het scoren van diesdates op de VGSU echt not done, eigen vereniging eerst etc etc..

Behalve als je ze 'toevallig' kent uit de kerk enzo.

Ben je gek, ik lid van de VGSU? Mochten ze willen...

Maar dat neemt niet weg dat jullie allemaal ff op het feestje moeten komen. Over slaapplaatsen kun je overleggen.

Wij hebben op dinsdag altijd BK :blaah:

Dat is een leugen Berend, een leugen.

Komt er nog een poster?

Heel stiekem is een poster erbij geplaatst. Ja dus.

Senaat, organiseren jullie een groep mensen die met jullie meegaat dinsdag?

Sowieso moet iedereen gaan, want van 11-13 december mogen we bij hen op visite komen tijdens een amicaal weekend. Kun je nu alvast even leuke contacten opdoen. Het schijnt dat daar heel veel potentiële partners te vinden zijn.

heb jij dus niets meer te zoeken...

Tot morgen!

Iedereen die hier heen gaat moet dus even posten. Ik dus al eerste.

En ik als tweede. Lachen zo'n feestje in Utrecht. Derde keer voor mij, elke keer beviel het supergoed. Tot vanavond!

Voor late beslissers: trein 21.44, spoor 2b!

hoe was 't feestje mensen?? te doen?

Beetje gemeen om tegenover alle achterblijvers te vertellen hoe tof het wel niet was...