LustrumN.S.G.

Groningen, oktober 2008

Waarde leden der GSV,

In de Groningse studentenwereld gonst het de laatste tijd van de geruchten over een op handen zijnde lustrum. Jawel, Navigators Studentenvereniging Groningen heeft het voorrecht om haar IIIe lustrum te vieren in een tijd van veel zegeningen. Het verenigingsjaar zal in het teken staan van ons 15e levensjaar en daar willen we u, als broedervereniging en stadsgenoot, deelgenoot van maken.

Zoals Fontenette terecht schreef in een brief aan Voltaire, "Il faut des hochets pour tout âge." ("Elke leeftijd moet zijn speelgoed hebben"), organiseert N.S.G. op donderdag 16 oktober haar openingsfeest van het lustrum. Dit feest zal geheel in het teken staan van vreugde, vriendschap en verbondenheid. Samen met u willen we het glas heffen op een onvergetelijk lustrumjaar, waarin God gedankt en geëerd mag worden voor de rijke historie. Tijdens het feest zal het thema feestelijk onthuld worden.

Het feest vindt plaats in de &zo in de Poelestraat vanaf 22.00 uur. Entree is gratis.

Komt allen!

Leuk voor na de HV!

NSG schreef: In de Groningse studentenwereld gonst het de laatste tijd van de geruchten over een op handen zijnde lustrum.

Oh, dan maak ik daar waarschijnlijk geen onderdeel meer van uit...

Als je ouder wordt, ontgaat je weleens wat...

YeHeSs schreef: Oh, dan maak ik daar waarschijnlijk geen onderdeel meer van uit...

haha, hulde

LustrumN.S.G.

Waarde leden der GSV,

Morgenavond zal het IIIe lustrum der N.S.G. officieel geopend worden met een grandioos openingsfeest in de &zo vanaf 22.00 uur. Tijdens de avond zal het thema door middel van een spetterend filmpje onthuld worden en zal de IIIe lustrumcommissie der N.S.G. zich presenteren.

We hopen velen van u te begroeten!

Ik heb wel lust. Meer met mij?

Ik wil best even komen kijken..

na HV even langs wippen? Wie is met mij?

Ik.

Voorstel voor de route: HV ----> Feestje ----> zo gauw het feest veels te vroeg is afgelopen door naar soos

Ik ga ook even erlangs

Ik ben ook met jullie.

Anders ik wel

Zo allemaal mannen? Ik ga er misschien ook nog wel even heen..Maar dat weet ik morgen pas zeker

is relaxt toch, ga ook wel eventjes heen.

Marianne schreef: Zo allemaal mannen?

En ook nog eens allemaal vrijgezel, toeval?

Jij komt dus ook?

Nice.

Uiteraard zal ik ook niet wegblijven..

klinkt iig interessant!

Ach joh, neem een paar NSG'ers mee naar soos, pas een verkleedthema toe en je hebt precies hetzelfde idee.