Knapzak
VGSW schreef: where no man has gone before

Daar is dan ook een reden voor. Wageningen mag dan een grote rol hebben gespeeld in de geschiedenis van Europa, ze staat tenminste in de geschiedenisboeken, maar dat maakt het stadje nog geen middelpunt van de samenleving. Maar goed, bij dezen wil ik de VGSW graag van harte feliciteren met haar achtste lustrum en Gods zegen wensen in de komende jaren. Of ik ga komen? Wat de toekomst brengen moge....

Hee, dat is op een vrijdag. Even wat telefoontjes plegen. Misschien ga ik daar wel heen. Wie nog meer?

rik roskam en ik gaan waarschijnlijk ook

huubkant schreef: rik roskam en ik gaan waarschijnlijk ook

zoiets heeft rik wel vaker gezegd :wink:

The Master schreef: [..] zoiets heeft rik wel vaker gezegd :wink:

das waar, maar nu weet ik cker dat ik kan :)

Roskam schreef: [..] das waar, maar nu weet ik cker dat ik kan :)

ik helaas niet :?

zo weinig animo? maar goed ook, de vgsw'ers vormen snel een minderheid

Mochten jullie me nodig hebben, ik en Tijssen zijn in de buurt. We zitten dan namelijk in Ede. We zullen dus niet van de partij zijn bij het feest, omdat wij ons eigen thoffe weekendje hebben.

Rossatron schreef: Mochten jullie me nodig hebben, ik en Tijssen zijn in de buurt. We zitten dan namelijk in Ede. We zullen dus niet van de partij zijn bij het feest, omdat wij ons eigen thoffe weekendje hebben.

Dat klinkt best een beetje apart.
Ik haak trouwens af.

Zijn huub en ik dan echt de enige gsvers die gaan? matig hoor, errug matig...

wij feesten wel namens de hele gsv, zijn honderd keer zo nadrukkelijkaanwezig als normaal

minileeuwtje

nou en hoe was het woeste feest?

minileeuwtje schreef: nou en hoe was het woeste feest?

Mannelijk zeker?

minileeuwtje schreef: nou en hoe was het woeste feest?

Errug tof! waren niet heel veel mensen, maar we hebben ons cker wel vermaakt.

vet feest, betje weinig vgswers..vgsters,vgsders(heten ze zo) en nijmegenaren maar die 200 gsv'ers die bepaalden de sfeer, en dat is natuurlijk top

Altijd zo met die feestjes, toen we een keer met z'n allen naar Utrecht gingen, bepaalden wij de sfeer. Want wij waren in de meerderheid :wink: