Ron-Kruidhof

Dag mensen!

Ik, Ron Kruidhof, zoek nog een kamer in Groingen en vroeg me daarom af of jullie mij daarbij kunnen helpen.
Mocht u iemand kennen die uit zijn kamer gaat, al is het maar tijdelijk, laat het me dan op dit forum weten AUB.

Groeten
(tot nu toe nog) " Pre-amicae" Kruidhof

Haha.

Wat lief.

Je bent maar eentje he, moet je eigenlijk pre-amice zeggen. Tenzij je een groep meisjes bent en dat zou raar zijn. Maar eigenlijk mag het allemaal niet, want je noemt jezelf geen amice, tenzij niemand anders het doet.

Ik heb nog wel een keukenkast en een bank voor je Ron.

Ron-Kruidhof

een bank en kast heb ik al wel, ben puur nog een plek nodig om die spullen neer te zetten:P

Ik heb wel een tuin waar nog ruimte is. Zelfs mag je mijn ruimte in het schuurtje wel gebruiken

@Fer

Jij hebt een tweepersoons-luchtbed EN een hoogslaper. Wat is het probleem?

Ron-Kruidhof schreef: een bank en kast heb ik al wel, ben puur nog een plek nodig om die spullen neer te zetten:P

+

Smeerkees schreef: @Fer Jij hebt een tweepersoons-luchtbed EN een hoogslaper. Wat is het probleem?

=

Het kan dus WEL in de schuur en tuin, NIET in de kamer omdat ik daar geen ruimte heb om spullen neer te zetten.

Trouwens, idd, stel dat er nog mensen zijn die een keer een slaap plek nodig hebben ;) ...

Ron-Kruidhof

hahah aah de spullen staan nu nog veilig bij me oma, ideaal!
maar moet nog ff kamertje hebben.. dat heen en weer reizen is niets, hoewel het wel gezellig is bij mensen te pitten, maar die zullen me na tijdje ook wel zat worden!;)

voor zover ik weet is dat nu gelukkig nog niet het geval!:p

Ron-Kruidhof schreef: ........ hoewel het wel gezellig is bij mensen te pitten, maar die zullen me na tijdje ook wel zat worden!;) voor zover ik weet is dat nu gelukkig nog niet het geval!:p

Kuch :roll: