Martine

Bij dezen wil ik je van het volgende op de hoogte stellen. De KEI-week is de oudste en grootste introductieweek van Nederland. Per 1 december gaat het nieuwe KEI-bestuur aan de slag, waar jij nu voor kan solliciteren.

Ik raad je van harte aan van deze kans gebruik te maken. Het is een uitgelegen kans om unieke ervaring op te doen en je vereniging te vertegenwoordigen tijdens de KEI-week 2008. Solliciteer dus voor 24 september 2007 en stuur je brief naar sollicitatie@keiweek.nl.

Mag je dan dubieuze feestjes in Kardinge organiseren?

Misschien kun je ervoor zorgen dat ze wat minder dubieus worden...

Pytric, jij gaat helemaal niks zorgen, jij blijft lekker in de buurt van de Hereweg.

Overigens lijkt mij dit een van de tofste organisaties waar je in groningen aan de slag kan.
Ik begreep wel dat het zo is dat iedereen in de organisatie zijn studie voor meer dan een half jaar volledig staakt.

Ik denk dat ik het wel eens ben met Jurjen. Het is in ieder geval een van de tofste openbare besturen (d.w.z. voor GSV'ers) van Groningen. Daarnaast heb je voldoende speelruimte om je eigen accenten te leggen. Overigens denk ik dat het gebeuren op het Slotfeest niet zozeer te maken heeft met de voorbereidingen van de KEI alswel met de sjaars die hun kans grijpen. Of het nou in het zwembad is of in Martiniplaza, overal gebeuren dezelfde dingen...

Mwoah

Steef schreef: Of het nou in het zwembad is of in Martiniplaza, overal gebeuren dezelfde dingen...

Nouou, stephan. Dat is wel heel kort door de bocht. Alsof je in Martiniplaza zo anoniem kunt afwateren...dach het niet piet.

Je weet toch dat ik van de nuance hou Kiffen?