Sammy

Heeft iemand toevallig 1 of meerdere van de volgende boeken in huis. En is bereid deze uit te lenen dan wel voor zacht prijsje van de hand te doen....

Het gaat om de volgende:
Kim, Philosophy of mindClark, MindwareKernthema's van de filosofie (v.het av-vak kernproblemen van de filosie)F.H. van Eemeren, R. Grootendorst en A.F. Snoeck Henkemans, Argumentatie Syllabi van 'Argumenteren en redeneren' en 'Kernproblemen van de filosofie'

Het boek 'argumentatie' van Van Eemeren enco heb ik hier wel, evenals de syllabus behorend bij het vak 'Redeneren en Argumenteren' heb ik wel.
De reader ervan zou je ook nog kunnen lenen maar ik vermoed dat die dit jaar weer veranderd is van samenstelling, dus dat je die zelf moet kopen.

Boek en Syllabus mag je dus lenen (niet kopen oid).

thanks, ik laat binnenkort wel wat van me horen. En nu die andere boeken nog. Niemand van Psychologie die ooit voor cognitieve structuren II het boekje van Kim gebruikt heeft? Ben benieuwd

L1Rn4urAyA7aTEe

Als het goed is heb jij het boek van De Vries ook nog van mij...
En ik denk niet dat er GSV'ers zijn die Cognitieve Structuren hebben gevolgd...

dat klopt. Mijn planning was al om die een keer terug te bezorgen, helemaal gezien het feit dat ik afgelopen week het bijbehorende tentamen uiteindelijk gehaald. Dus, tja, komt eraan, zullen we maar zeggen.