gerben

Lieve Webcie,

HELP! Hoe pas ik mijn gebruikersnaam zo aan dat hij na het 'verzenden' ook gewijzigd is én blijft en ik niet maar door het leven moet blijven gaan onder mijn huidige gebruikersnaam? [oftewel: hij springt steeds terug!]

De gebruikersnaam kan niet (door jullie zelf) worden gewijzigd. Als je eenmaal een naam hebt gekozen blijft dat ook voor altijd je naam. Dit is ook handiger zodat iedereen de echte persoon weet achter de username.

Lieve Webcie,

Verbazingwekkend! Ik stelde de vraag nu juist omdat ik aan geen enkele gebruikersnaam kan zien wie er in werkelijkheid achter zit, behalve aan mijn eigen!

BTW: Skippy???

Is het mogelijk dat de Lieve Webcie mijn gebruikersnaam wijzigt?

Om de zoveel tijd houden we een periode dat de nicknames/gebruikersnamen gewijzigd kunnen worden. Deze is een tijdje terug al geweest. Normaliter is het zo dat het heel verwarrend is als mensen constant hun gebruikersnaam wijzigen. Bovendien zijn gebruikersnamen inderdaad vaak onduidelijk. Vandaar de 'verplichting' je echte naam in het 'Echte Naam' veld in te vullen.
Via Profiel ( )onder elk bericht kan je de 'Echt Naam' zien of althans een deel daarvan zodat je kan afleiden wie wie is.

In jouw geval zit dat wel goed. Dus als je even een meel stuurt naar webcie@gsvnet.nl met je gewenste gebruikersnaam dan wordt dat eenmalig zo aangepast.

Gerben,

Skippy is Sipko-Jan van der Vinne, lid van de Webcie. En de Webcie heeft gelijk: als iedereen zomaar zijn naam kan wijzigen, weet op een gegeven moment niemand meer wie wie is. Het is ook verplicht om je naam weer te geven in je profiel, zodat iedereen kan zien wie de man/vrouw achter de naam is.

BTW: Je hebt toch een behoorlijk duidelijke naam?

Jan Maarten

Je kunt mijn ID' ook checkuh in het informatie menu links op de frontpage. Daar staat info over de Webcie.