Markie

Hey,
vrijdag 29 oktober is er een groots feest in Nieuwleusen :lol: , is onwijs lachen als we daar met een beetje groep heen zouden gaan. Kaartjes moeten in de voorverkoop gekocht worden en kosten 15 euros.

Ai, das geen bestigheid mien jong. Zijn al je vriendjes er dan ook? En alle andere boeren? En mogen we dan bij de familie van Gerie slapen?

Op zich lijkt het me wel lachen, maar Mark, ben je nu al vergeten dat we de volgende dag om 12:30 uur tegen Lycurgus spelen?

kom op jonge, misschien is dit wel de laatste keer dat henkie met de vlam in zn pijp door de brennerpas scheurt... historische mogelijkheid is dit. nog nooit waren zoveel zangers van het levenslied bij elkaar, stuk voor stuk supertoppers van toen! bovendien krijg je van dit megapiratenfestijn zo'n enorme boost dat je nog wel drie wedstrijden zou kunnen spelen.

K%S schreef: Ai, das geen bestigheid mien jong. Zijn al je vriendjes er dan ook? En alle andere boeren? En mogen we dan bij de familie van Gerie slapen? Op zich lijkt het me wel lachen, maar Mark, ben je nu al vergeten dat we de volgende dag om 12:30 uur tegen Lycurgus spelen?

Ik kan denk ik wel wat regelen qua slaapplekken, en die voetbalwedstrijd komt echt wel goed, gewoon deurgoan

Markie schreef: [..] Ik kan denk ik wel wat regelen qua slaapplekken, en die voetbalwedstrijd komt echt wel goed, gewoon deurgoan

He Mark, gefeliciteerd hè!

p.s. en ja we waren weer eerder :P

Markie schreef: Hey, vrijdag 29 oktober is er een groots feest in Nieuwleusen :lol: , is onwijs lachen als we daar met een beetje groep heen zouden gaan. Kaartjes moeten in de voorverkoop gekocht worden en kosten 15 euros.

hier komen jullie nog wel op terug :lol:

Geert schreef: [..] He Mark, gefeliciteerd hè!

Ja jullie ook gefeliciteerd he!!! :lol: :lol: :lol:

krakrak schreef: kom op jonge, misschien is dit wel de laatste keer dat henkie met de vlam in zn pijp door de brennerpas scheurt... historische mogelijkheid is dit. nog nooit waren zoveel zangers van het levenslied bij elkaar, stuk voor stuk supertoppers van toen! bovendien krijg je van dit megapiratenfestijn zo'n enorme boost dat je nog wel drie wedstrijden zou kunnen spelen.

Als lucky Lucas en zijn meid van de stille tijd Gea er ook zijn sta ik in de rij. Misschien mag ik de opel manta van mn pa wel lenen

mmm 29 oktober. Welk historisch feit deed zich toen toch ook al weer voor in 1984!!!!! Het is een prachtige dag, dat is zeker!!!

hmmm,.. wanneer is de dies dan???

Hee Jan Smit komt ook met zijn geweldige hit: ik wil een blondine.. Meesterlijk! :P

kheb de line-up keer op keer doorgekeken, maar het gaat er op lijken dat lukas en zn gea de grote afwezigen gaan zijn op het megamustbepiratenfestijn... dat die naam nu natuurlijk niet meer mag dragen.

krakrak schreef: kheb de line-up keer op keer doorgekeken, maar het gaat er op lijken dat lukas en zn gea de grote afwezigen gaan zijn op het megamustbepiratenfestijn... dat die naam nu natuurlijk niet meer mag dragen.

Waar is die entree van €15 dan voor nodig, vraag je je af. Daar koopt zingend Volendam dus al die verrotte gouden kettinkjes, naamplaatjes en tepelklemmen van.

Vriend Niels
Skippy schreef: hmmm,.. wanneer is de dies dan???

Inderdaad mensen, ga 29 oktober niet naar een boerenfeest in het grootste gat van Nederland, maar kom gezellig naar de tofste Dies in jaren!

Beetje jammer dat de dies gelijkertijd is, maar als we nou gelijk doorgaan... ik denk nie dat het voor zaterdagmiddag is afgelopen dus we kunnen na de dies zo in smoking naar Nieuwleusen :lol: :lol:

Ow, ik dacht dat het de site van de diescie was... Jammer...

Voor wie niet zo lang kan wachten:

http://www.bierum.info/schuurfeest/

a JOH, dat zijn toch feestjes van een heel andere categorie. In nieuwleusen wordt het grootste piratenfeest ooit!!!