Stieneke

Ik vroeg me af of er GSV-ers zijn die zin hebben om af en toe een potje te tennissen!
Ik heb al een tijdje niet meer regelmatig getennist, en heb nu toch wel een beetje heimwee.
Ik heb nog niet echt naar de mogelijkheden gekeken waar je in de stad zomaar mag tennissen zonder lidmaatschap, en hoe dat zit bij de ACLO. Misschien dat iemand anders dat weet. Maar ik heb in ieder geval wel een racket!
Ben benieuwd!

Hangt er vanaf wat voor niveau je zoekt. Ik heb vroeger wel veel getennist, maar nu tennis ik nog maar zelden.

Ik ben wel lid van de ACLO, dus kan daar wel een baan huren, by the way in de buurt van de soos is ook een tennisbaan waar je gratis kunt tennissen.

Kan me vaag herinneren dat we afgelopen week met zes GSV-ers twee ACLO banen bezet hielden.... Tennis? Altijd leuk :)

Ja tof ID :minieek: ! Afgelopen tijd wel vaak getennist ook een keertje in Hoogkerk daar zijn ook 2 prima tennisbanen naast elkaar, wel een eindje fietsen..

Hey Stien!! Ken je me nog? Ik hou ook wel van tennissen hoor :D gezelli.

Ps. wanneer kom je weer in ons gezellige Harense huisje? Aline en ik missen je :wink:

Hey Stien, ik heb meer zin om een potje te kickboxen!! :wink:

He Lies, dan wil ik ook wel een wedstrijd tegen jou kickboxen!! Lijkt me wel geinig!

Liesje schreef: Hey Stien, ik heb meer zin om een potje te kickboxen!! :wink:

O ja! We zouden nog een keer zo'n cursus doen! Wordt die ook bij de ACLO gegeven?

Die cursussen schijnen erg zwaar te zijn, maar wel goed voor je conditie dus :lol:

In Vinkhuizen is ook een gratis tennisbaan (beton). Ik wil ook altijd wel een balletje slaan, hoor, Stieneke. Mits het niet zo warm is als de afgelopen dagen. Kom je gezellig daarvoor bij mij eten.
Misschien kunnen we gaan dubbelen?