Vriend Niels

Joehoe!

Jozef Israelsstraat 66a heeft te maken met een lege kamer. Er staat nu een wasrekje en een bureau, maar in principe mag er van ons best wel iemand wonen. De kamer is denk ik zo'n 18 vierkante meters. De huurprijs bedraagt om en nabij de 275 euro incl., maar met onze huisbaas weet je het nooit helemaal zeker. Het huis is verder redelijk onderhouden en de locatie is natuurlijk fantastisch. Verder woon je in huis met Wouter G. en Vriend Niels. Ook woont Johan er en niet te vergeten Xander. Eigenlijk zijn er geen redenen om deze kamer niet te willen, dus reageer maar snel zou ik zeggen. Je kunt bellen naar 06-42109539 of mailen naar n.c.wiskerke@student.rug.nl

Oh ja, door in deze kamer te gaan wonen wordt je natuurlijk ook lid van unit Centrum. Ideaal dus!

Onze voorkeur gaat uit naar iemand met een gigantische plasma-tv en een Nintendo Wii maar ook andere mensen mogen reageren.
Voorwaarde is wel dat je goed kunt omgaan met onze bijzondere huisbaas. Dit betekent dat je eventueel hard in een telefoon moet kunnen schreeuwen wanneer onze huisbaas de bar om 16:00 uur 's middags overeind aan het houden is in een nabij gelegen kroeg.

Reageer snel, dan kun je er misschien wel meteen in.
Toedeloe!

huh, is dit dezelfde kamer waar anders Dick in zou gaan?
Dick, ik zou maar heel snel een Nindedo Wii gaan kopen als ik jou was ;)!

ik weet bijna zeker dat het antwoord 'porsche' moet zijn

Hee ik wil van de week wel even komen kijken!

Vriend Niels
Laura schreef: huh, is dit dezelfde kamer waar anders Dick in zou gaan? Dick, ik zou maar heel snel een Nindedo Wii gaan kopen als ik jou was ;)!

Onze huisbaas wilde Dick de Gelder niet. Die jongen is té tof volgens hem.

HannekeM schreef: ik weet bijna zeker dat het antwoord 'porsche' moet zijn

Hallo. Jij hebt voorkennis. Dan mag je niet meedoen aan de poll.

Vriend Niels

Per 1 april komt deze kamer weer vrij. De selectieprocedure is dus bij deze opnieuw begonnen. Het hebben van een Nintendo Wii is nog steeds een pré.

Overigens zijn de gegevens nog min of meer gelijk. Met andere woorden: Johan woont er nog steeds. Maar dat is dikke prima: hij bakt dagelijks schnitzels of hamburgers, deelt voetbalplaatjes uit en voor 2 euro per maand koopt ie alle schoonmaakspullen (incl. wc-papier).

Wouter G. en ikzelf zijn by the way niet van plan om nog heel lang op dit aangename adres te wonen.

Vriend Niels schreef: in een nabij gelegen kroeg.

De roemruchte Tante Truus? Voor al je discussies met barmeiden en vindikaters over homoseksualiteit.

Heeft Niels inmiddels al zijn rijbewijs?

Herbsgarden

Staat misschien wel op z'n Twitter: http://twitter.com/nielswis
Hé! Hij las gisteren columns.

Vriend Niels

Haha, ga gedichten lezen: http://twitter.com/kruidhof

N.B. Steendam

Lekker voordelig Jan, de straatkrant van vorige maand kopen...

Vriend Niels

Even serieus, die kamer is nog vrij.
Mailen kan naar n.c.wiskerke@student.rug.nl

Loop je nou wéér met een kamer te leuren? Probeer es een huisgenoot te houden joh

Misschien moet je gezien die gekke huisgenoot van je de expectation setting wat aanpassen.

Vriend Niels

Oké oké, laat die Nintendo Wii maar zitten. Maar het actief onderhouden van een eigen Twitter-account is wel een pré.