Joachim Sickbock

Overal hangt nu een poster met een chihuahua met een grote bult op z'n kop. 'Dit nooit meer' staat er bij. Wat nooit meer? Een grote Wehkampgids die door de brievenbus op de op de deurmat liggende chihuahua geworpen wordt. Zie: .

Nu denkt men dat Wehkamp deze actie (en de site) zelf bedacht heeft om de gids meer aandacht te geven.

Hoe dan ook, het is een manier om de chihuahua te doden, en dus is het goed. Alle andere honden zullen zich er voor schamen dat in de hondeboeken ook de chihuahua opgevoerd wordt als hond. De chihuahua een hond? Zo'n beest kan het niet eens tegen een konijn opnemen! Dan ben je toch geen hond? Kom nou.
En alleen die kop van een chihuahua al. Wat een zieligheid. Als hij een staart had, zou-ie er constant mee tussen z'n kleine pokkepootjes lopen.

Hieronder ruimte uw gal te spuwen over de chihuahua in het algemeen en kleine 'hondjes' in het bijzonder. Jack Russells vallen daar trouwens niet onder.
Hieronder ook ruimte voor alternatieve manieren om de chihuahua hevig geestelijk dan wel lichamelijk ongemak toe te brengen.

Luister ook: DJ Bobo - Chiwawa

Vriend Niels

Jan V. schreef: "Ik vind ergzielig voor dat klijne hondje want ik heb mijnhond ook verloren en datwas toen ik met vakantie was"

Jack Russels rulen!

beetje domme actie, want zo'n beest kan inderdaad niets hebben.
en wehkamp is toch al gestopt met de supergrote catalogussen, en zijn al overgestapt naar kleinere, want ze hebben het liefs dat je via wehkamp.nl besteld. (zie ook hun laatste marketingcampagne.)

.

Ik ben het niet eens met de poll. Optie drie en vier kunnen namelijk samen gaan in een food fight.

Koning David

Ik zit mij voor het raam, onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee chihuahua's was,
dan kon ik samen spelen.

Ewout Klei, vrij naar Godfried Bomans.

Ik zit me voor de brievenbus onnoemlijk te vervelen
Ik wou dat ik de Wehkamp was,
dan kon ik met ze spelen.

Martin Geertsma, vrij naar Ewout Klei.

Ik zit me met de Wehkampgids onnoemlijk te vervelen,
Ik wou dat ik Godfried Bomans was,
dan was ik dood.

Dick Boersema, vrij naar het leven.