eva mariëtte

Wat is er mogelijk bij de GSV? Soos, Bijbelkring, BBQ, Voetbal(oa on4), Volleybal (oa PVT), Hardlopen(oa Batavierenrace), Sing-in's, regiostrijd, winterkamp, zomerkamp, zeilen, liftweekend, huiselijke vergadering, Dies (= gala) en nog veel meer. Niks is verplicht. Daarnaast kan ik met zekere trots zeggen dat dit een vd weinige verenigingen is waarbij leden zich lid voelen en zijn. Leden kennen jou, jij hen en een goed feestje wordt gevierd met zn allen. Bovendien hebben we in november het IXe lustrum, dat groots gevierd zal worden. Natuurlijk zal iedereen bij de Dies zijn, dit is overigens niet voor elke studentenvereniging te zeggen, maar bovenal wordt het een gezamelijk feest voor iedereen.

A.s. Donderdag is iedereen welkom. Je bent overigens altijd welkom en vragen zijn nooit slecht!

Societeit = Hereweg 40, Groningen
Nodig iedereen uit op !

Ik zou je titel even aanpassen.. april is al even geleden! ;)

Het is wel 'n lekkere poster! Schön!

Duurt even maar nu dan maar mensen uitnodigen!

Hup, allemaal je zusjes/broertjes/neefjes/nichtjes/vriendjes/vriendinnetjes uitnodigen om een mooi feestje te vieren.

Druk bezig.

oké robert

ps. pop-rock concert begint pas vanaf 20.30. Voor de rest, mooie poster!

huiselijke vergadering

?

Xander schreef:
huiselijke vergadering

?

Definitie volgens van Dale:

hui·se·lijk bn, bw 1 op het huis of het huishouden betrekking hebbend 2 honkvast 3 gezellig

Klopt precies toch?

Dat lijkt me dan meer een VGSE-vergadering.

ik vind onze huishoudelijke vergaderingen ook wel voldoen aan de 3e betekenis anders..

gaat 'ie dat zeggen..