broommaster2000

Goedendag allen,

Allereerst zal ik van wal steken door mij even voor te stellen. Mijn naam is Anton Kooistra, en ik ben trots u te vermelden bijna klaar te zijn met de weergaloze MBO opleiding 'Art & Design' die onderdeel is van Multimedia Design.
Mijn hobby's zijn onder andere sportschieten, Art & Design (van je werk je hobby maken is ook leuk), een goed boek of film en een beetje rondhangen in de kroeg met goed gezelschap (wie wil dat nu niet?).

Omdat het er thuis toch wat te krap op word (ik ben nu een grote jongen van 23), en ik mijn vleugels wil uitspreiden richting een autonoom bestaan wil ik mij bij dezen gaarne richten tot mensen die een kamer vacant hebben of weten.

Ik ben over een week of twee in het bezit van een MBO opleiding maar wil graag verder studeren. Omdat ik grote moeite heb met het tegelijk doen van verschillende dingen (concentratie stoornis) wil ik mij eerst richten op het op mezelf wonen en in mijn eigen onderhoud te voorzien, alvorens ik ook daadwerkelijk aan een HBO opleiding begin.

Vandaar dat ik mij tot u richt. Het enige dat ik feitelijk van mijn hopelijk toekomstige kamergenoten verwacht is dat ze enigszins gestructureerd zijn, mij in hun geƫerde woning wel durven ontvangen en misschien zelfs ook te houden.

Hopende u in duidelijke informatie te hebben voorzien van informatie omtrent mijn wacht ik met gerust en open hart uw antwoord af. Van vragen ben ik zeker niet vies, en ik hoop dan ook dat u zich niet schroomt tot het stellen hiervan.

Met vriendelijke groet,

Jelle Antoon Kooistra

Ps: Tevens ben ik Gereformeerd Vrijgemaakt en belijdend lid van de GV-gemeente in Winsum, mocht dit van enig belang zijn.

Ps2: Nog vergeten aan te geven: Vanaf laten we zeggen Augustus/September zou ik graag er in willen. Mocht het iets later zijn dan is dat ook goed! Voo het einde van Juli word voor mij erg moeilijk.

Mooi bericht Anton, en succes met het vinden van een kamer! Als 23-jarige heb je wel het voordeel huursubsidie te kunnen vangen en dat maakt je op z'n minst een aantrekkelijke partij (ja hoe zeg je dat goed...). Ben je ook van plan te gaan werken/ben je al aan het werk of wil je eerst op jezelf wonen? :)

broommaster2000

Ik hoop werk te hebben alvorens ik mij aan een eigen kamer waag, maar omdat ik wel enige ouderlijke ondersteuning heb sluit het een het ander niet per se uit!

Op het moment loop ik bij UWV en die zouden me aan een voorlopige baan moeten helpen, anders volgt er iets van een uitkering of misschien zelfs Wajong (daar maak ik wellicht enige kans op in verband met de eerder genoemde concentratiestoornis!).

En heb je inmiddels al een kamer gevonden?

Anton, Anton Anton Anton

Wat gebeurt er allemaal

Wat lief dat je vier jaar na dato nog betrokken bij m'n huisgenoot Bent Ben!