Milou

Beste GSV'er en letterenstudent,

Er mag weer gestemd worden deze weken! Niet alleen op senaatskandidaten maar ook op uw belangenbehartiger van de faculteit Letteren: de faculteitsraad Letteren (Lijst Alpha)

Komend jaar zal ik mijn uiterste best doen om de belangen van de letterenstudenten (van de GSV) te behartigen in de faculteitsraad, maar daarvoor heb ik natuurlijk wel jullie stem nodig!

Log je daarom nu in via Progress:
En stem op nummer 6: Milou de Bruijne

Stemmen kan tot 21 mei 17u (maar hoe eerder hoe beter natuurlijk).

Tot nu toe heeft er elk jaar nog een GSV'er in de faculteitsraad gezeten, dus laten we onze naam eer aan doen.

Alvast bedankt!

Meer info:

Waar is die soepele foto dan Milou..? ;)

TheoSikkema

Is er ook een kans dat je er nĂ­et in komt?

Ga ik doen.

check

@ Thierry en FJ bedankt :) En natuurlijk de rest ook!

@ Theo: natuurlijk is er altijd een 'kans'.. Bovendien zou jij als doorgewinterde IB/IO'er en politicus in spe toch moeten weten waarom stemmen altijd belangrijk is: iets met draagvlak en democratische legitimiteit...;)

TheoSikkema

Maar Milou, ik heb toch niets gezegd over een gebrek aan democractische legitimiteit? En heb je me iets horen vragen over draagvlak? Nee joh! Natuurlijk niet, waarom zou ik daar vragen over stellen! Werkelijk, alsof vergelijkbare regimes een gebrek aan draagvlak of democratische legitimering hebben. Denk aan fantastische single-party states als Turkmenistan, Cuba (brrrrrrrrrrrrrrrr), Noord-Korea, China of Laos. Nee, aan legitimiteit bij een dergelijk grandioze keuzevrijheid geen gebrek.

Vooral maar hopen dat je er dus in komt!

Check! Hopen dat je erin komt idd :)

Joehoee allemaal nog eventjes stemmen graag! Kan nog tot vanmiddag 17u!

Paula Lunenborg

Gefeliciteerd Milou!

Dankje Paula! Zoals jullie uit Paula's berichtje op kunnen maken ben ik dus verkozen! Bedankt voor het stemmen allemaal:)

Gefeliciteerd en heel veel succes komend jaar;)