corrp

GSV-ers!

Je kan snel geld verdienen, makkelijk geld verdienen en leuk geld verdienen. Ik heb hier iets voor de categorie leuk.

Over een maandje wordt het ISCOMS gehouden in Groningen. Het ISCOMS is een (bio) medisch studentencongres waar nationale en internationale studenten hun onderzoek kunnen presenteren. Er komen heel veel internationale studenten hiervoor naar Groningen en die hebben natuurlijk allemaal huisvesting nodig. Een groot aantal gaat naar de Housing Office maar er worden ook elk jaar studenthuisvesters geregeld.

Lijkt het je leuk om in de week van 31 mei t/m 7 juni internationale studenten te huisvesten?? Geef je dan op als huisvester! Er wordt van je verwacht dat je een slaapplek hebt voor je student(en), en voor een ontbijtje zorgt.

Wat krijg je hiervoor terug? Allereerst gezelligheid, daarnaast 15 euro per persoon per nacht én je kunt gratis naar het congres.

Voor meer informatie over het ISCOMS zie www.iscoms.nl en lijkt het je iets om gastvrouw of -man te zijn in de congresweek: laat het me dan weten! Stuur me dan een mailtje met hoeveel mensen je kwijt kan en welke dagen (tussen 31 mei en 7 juni).

Uit ervaring kan ik zeggen dat het écht een leuke ervaring is!! Ga even met je huisgenoot op 1 kamer slapen een paar dagen en stop je eigen kamer vol met een paar studenten.
Als je meer wil weten of je gewoon wil opgeven: Mail me dan via iscoms@med.umcg.nl of corien.p@gmail.com.

Groetjes, Corien

sowieso doen dit! Echt hele grappige verhalen met buitenlandse studenten die bij je logeren!:) Gewoon leuk om eens een leeftijdsgenoot vanuit een hele andere cultuur te spreken, er komen deelnemers uit Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Argentinie, Tanzania, Maleisie, Iran, India, noem het maar op!

Herbsgarden

Poepen ze thuis?

Ik dacht ik doe nog weer even een bump, het kan nog steeds!

Hé Corien, kun je ook aangeven of je mensen uit een specifiek land kunt krijgen? Als er mensen uit Maleisië zijn die gehuisvest moeten worden wil ik me wel aanbieden.

Hé Herman, wat heb je met Maleisië??
Als je iemand uit Maleisië wil kan dat wel, heb nog wel iemand in de aanbieding. Wil je ook nog iemand anders erbij??

<a href='http://www.trouw.nl/krantenarchief/2008/10/25/2109208/Fatwa-raad_in_Maleisie__vrouwen_niet_in_broek.html'>Trouw</a> schreef: Fatwa-raad in Maleisië: vrouwen niet in broek

Typisch Herman, ouwe rokkenjager! 8)

Herman heeft daar gewoond toch?

Klopt, 2,5 jaar in Maleisië gewoond als kind. Als er iemand uit Maleisië is dan wil ik die wel graag in mijn huis hebben. Is het voor de volle 8 dagen?