Elise

Amicae amicique,

21 april organiseert de VGSU in haar lustrumweek een amicaal feest met een Arabisch tintje. Uw dromen worden werkelijkheid op het moment dat u zich begeeft op dit magische evenement. U wilt dit niet missen!

Het feest zal zoals altijd gehouden worden in K-sjot, aan de Oudegracht 155-157. Het feest begint om 22:00. Wees er snel bij, want tot 23:30 worden er welkomstshotjes uitgedeeld!

Dit alles in het teken van ons 13e lustrum, wat dit feest weer tot een onvergetelijke avond zal maken. Slaapplekken kunnen geregeld worden.

Wij hopen u allen in grote getale te mogen ontmoeten op de 21e van april.
Get ready for a magic carpet ride!

Met amicale groet,

De Feestcie der VGSU

1001Nacht

Klopt het dat dit gelijk na FUIF is?
Want dan hoeft niemand BK te missen en kunnen we er met lekker veel mensen heen!

Super leuk, lustrumfeestjes en K-sjot is niet verkeerd. Helaas heb ik geen week-ov meer, dus jammer!

Lekker gaan dus voor alle sjaars en andere geïnteresseerden. Amicalen bijten niet. En er is dan net Paco geweest dus dan ken je alle amicalen al heel goed!

Grietje_Eva

Ik wil wel hoor!

Dit is echt heel leuk, vooral als jongejaars. Ik ben bang dat alle mensen die ik in Utrecht kende inmiddels bedankt hebben, maar ga er vooral heen, heb je wel een paar jaar plezier van.