Barmando

Waarde leden der G.S.V.,

Hierbij de uitnodiging voor het Galadatingfeest der Navigators Studentenvereniging Groningen.
Op donderdag 20 mei 2010 zal het jaarlijkse gala van N.S.G. plaatsvinden. U bent hiervoor van harte uitgenodigd. Kom naar dit voorproefje van het gala en vindt een date waar u misschien mee naar het gala gaat!

15 april zal het mooie feest plaatsvinden!
U bent vanaf 22:00 welkom aan de Hereweg 1.
(Vergeet niet van te voren uw kaartje te reserveren via www.nsgroningen.nl/datingfeest)
Zie voor meer informatie de flyer.

Wij hopen u daar te ontmoeten en samen een mooie avond te beleven!!

Met stijlvolle groet,
de IXe galacommissie der N.S.G.

Onlangs heb ik mij laten vertellen dat een gemiddelde NSG-er rond zijn/haar 21e trouwt, neem de vraag op de flyer dus wel serieus als je naar dit feest gaat!

Sanzo Panza

Als je daar heen gaat moet je perse met een hartje op je wang lopen als vrijgezel.
Ga, uit zefrespect, dus gewoon niet naar het datingfeest! Het feestje na de dies is trouwens erg vet!

maartenwilchiethon schreef: Ga, uit zefrespect, dus gewoon niet naar het datingfeest!
maartenwilchiethon schreef: Het feestje na de dies is trouwens erg vet!

Het is het een of het ander Maarten, en volgens mij zijn die NSG-feestjes best mooi, als je er maar op tijd bij bent! Prima vereniging, prima feestjes.

Totdat NSR lui eelt op hun vuisten gaan kweken.

Sanzo Panza
Theo Z schreef: Totdat NSR lui eelt op hun vuisten gaan kweken.

Inderdaad, ene Jan Willem Dees schijnt goede gevoelens over te hebben gehouden aan het ontmoeten van NSR´s bij NSG. Hoewel deze jongen een ware socializer en Rotterdammer in hart en nieren is weten de Navigators uit Rotterdam zelfs hem te verloochenen. De sjef daar, alias preases, heeft zelfs zielig lopen doen tegen de politie toen hij door NSG´ers werd ontvoert. Overbodig om te melden maar het is door de politie niet gelukt deze knaap mee naar Groningen te krijgen.

maartenwilchiethon schreef: Ga, uit zefrespect, dus gewoon niet naar het datingfeest!

Volgens mij heb ik jou toch echt zien rondlopen bij de NSG.. Hoe zit dat met jouw zelfrespect?

Eens Jorien.

Sanzo Panza

Betrapt, zo af en toe vind ik soos aan de hereweg net iets te ver weg...
Dat zelfrespect had trouwens te maken met een vermeend hartje dat op je kanes gedrukt zou worden. Aangezien het slechts een subtiel strikje om de hand kon mijn gevoel voor zelfrespect er prima mee leven.

Slotje.
Off-topic nonsens!
Mocht je verder willen praten over Maartens zelfrespect, maak dan a.u.b. een nieuw topic aan in het subforum intern.

Groetjes,
De Webcie