j4nneke

Hé,
Ik ben Janneke van der Meulen, 18 jaar oud, wonend in Meppel. En ik ben nu een maand gestopt met de lerarenopleiding Nederlands op het Windesheim. Ik wil in september als het goed is beginnen aan de opleiding communicatie op de Hanzehogeschool, en dan ook op kamers. En dan ook nog waarschijnlijk bij atv!
Hierbij dus de oproep, een kamer gezocht! Vinkhuizen lijkt me wel wat, maar ik wil alle opties open houden.
Groetjes! en alvast bedankt.

oei aan een kamer kan ik je zo snel niet bij helpen.
misschien nog wel aan een leuke vakantie, moet je es kijken op:

tja, misschien zit een hotelkamertje op Malta er wel in voor J4nneke...

Da's in ieder geval beter dan Vinkhuizen.

Roell schreef: oei aan een kamer kan ik je zo snel niet bij helpen. misschien nog wel aan een leuke vakantie, moet je es kijken op:

allemachtig, voor iemand die al maanden zo consequent de moraalridder op dit forum loopt uit te hangen ben je nu wel heel verwerpelijk bezig...

King B schreef:
Roell schreef: oei aan een kamer kan ik je zo snel niet bij helpen. misschien nog wel aan een leuke vakantie, moet je es kijken op:

allemachtig, voor iemand die al maanden zo consequent de moraalridder op dit forum loopt uit te hangen ben je nu wel heel verwerpelijk bezig...

Bedankt voor je kritische noot King B, en fijn dat iemand eindelijk dat stokje over wil nemen, want het begon al zwaar op mijn schouders te wegen.

Nog een kleine maar niet onbelangrijke toevoeging, iedereen wil graag nog op vakantie, alleen de kredietcrisis voelen we tot diep in onze portemonnee en een website als

kan je dan helpen geld te besparen op je vakantie en toch kan je lekker naar Griekenland!
Voor J4nneke geen slecht idee denk ik zo om daar even te kijken, want je wilt waarschijnlijk wel geld besparen op je vakantie zodat je nog meer geld overhoudt om je nieuwe kamer in te richten!
Heel veel succes J4nneke in ieder geval! :)

hahah, je hebt er wel over nagedacht he Roell :D

j4nneke schreef: hahah, je hebt er wel over nagedacht he Roell :D

uiteraard :pirate: maar je moet maar es kijken, dan zie je ook wel dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen.

en die link van Gerjan is ook wel interessant voor je denk ik.

Janneke vd Meulen. Wat is dit nu? Gestopt met Nederlands? Wat nu dan?
Ik denk dat je vriendje W Holsappel nog wel een plekje voor je vrij heeft!

De Prunus,

In het kort komt het erop neer dat je

  • zorgt dat je kamer schoongehouden wordt en dat je meehelpt om de gemeenschappelijke ruimtes schoon en opgeruimd te houden;
  • rekening houdt met elkaar (en de overige buren) door geen (geluids)overlast te veroorzaken;
  • afspraken maakt met je huisgenoten over feestjes of de komst van gasten/logés (als je je grote liefde uitnodigt, regel dan met één van je medebewoners of hij/zij daar kan overnachten);
  • geen drugs of overmatig alcohol gebruikt;
  • in de gemeenschappelijke ruimtes niet rookt.
Harryd schreef: Janneke vd Meulen. Wat is dit nu? Gestopt met Nederlands? Wat nu dan? Ik denk dat je vriendje W Holsappel nog wel een plekje voor je vrij heeft!

Ga daar maar niet van uit, of je moet natuurlijk flinke huur betalen!:)

Gerjan schreef: Check dit: http://studentenhuisprunus.cgk-gn.nl/

Een toptent! heb ik ook van mogen genieten.

Martin je zou een moord doen. Wouter wel twee. :D

haa, hooi harry.. dat is ook weer is het enige waarover jij kan beginnen he:P
is dat prunus echt wat? eerlijk gezegd trekt mij dat niet echt..

Ah, misschien kijk je te veel naar die formele zinnetjes op die website. Die zou ik niet al te serieus nemen, het komt er gewoon op neer dat al je huisgenoten net als jezelf christen zijn. Wanneer je er zelf woont zul je er vast geen spijt van krijgen. Ik heb dat als huidige bewoner in elk geval niet, gewoon aanmelden dus! :wink:

SJ schreef: Ah, misschien kijk je te veel naar die formele zinnetjes op die website. Die zou ik niet al te serieus nemen, het komt er gewoon op neer dat al je huisgenoten net als jezelf christen zijn. Wanneer je er zelf woont zul je er vast geen spijt van krijgen. Ik heb dat als huidige bewoner in elk geval niet, gewoon aanmelden dus! :wink:

dat Siard er geen spijt van heeft komt omdat hij er met allemaal toffe huisgenoten woont. Die zijn volgend jaar allemaal vetrokken, althans de meeste :D
verder heel tof huis, waar in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, alles kan en mag.

ps. als je slim bent moet je ff een grote kamer zien te regelen daar een vette tv met digitenne in zetten. Kun je tenminste tv kijken als er een NSG dispuut in de huiskamer zit en tot diep in de nacht psalmen aan't zingen zijn :o

SJ schreef: Ah, misschien kijk je te veel naar die formele zinnetjes op die website. Die zou ik niet al te serieus nemen, het komt er gewoon op neer dat al je huisgenoten net als jezelf christen zijn. Wanneer je er zelf woont zul je er vast geen spijt van krijgen. Ik heb dat als huidige bewoner in elk geval niet, gewoon aanmelden dus! :wink:

Óf dit is een moment waarop jullie je gaan bezinnen op jullie huismores.

Kenny schreef: ps. als je slim bent moet je ff een grote kamer zien te regelen daar een vette tv met digitenne in zetten. Kun je tenminste tv kijken als er een NSG dispuut in de huiskamer zit en tot diep in de nacht psalmen aan't zingen zijn :o

Yehess! :lol:

Vanaf september willen wij ons huis voor een half jaar (gemeubileerd) onderverhuren i.v.m. met een studieperiode in Berlijn. Geschikt voor 1 persoon maar goedkoper met 2. Als je belangstelling hebt kun je mailen naar a.broeksema@gmail.com (Agnes Broeksema)

Hoi Janneke, gezellig dat je ook in grunn komt...

die puntjes erachter......