nannega

Heb jij nog geen vakantiewerk en wil je dat nog wel?
bij van Dijk Studieboeken in Kampen heb je de meest relaxte vakantiebaan. Je wordt leider van het inleverteam dat langsgaat bij scholen om de boeken van de leerlingen op te halen.
Om je taak naar behoren uit te voeren krijg je een auto tot je beschikking en tevens een mobiele telefoon. Daarnaast kunnen consumpties die tijdens werktijd worden gebruikt voor een deel worden gedeclareerd.*
In de afgelopen jaren stond dit baantje steevast in de top drie van beste vakantiebaantjes van Nederland. Dus wacht niet langer!

Er zijn natuurlijk wel enige criteria:

  1. Je moet in staat zijn om 's ochtends vroeg (lees 8 uur) in Kampen te zijn.
  2. Je moet een zekere mate van natuurlijk overwicht hebben, je bent wel teamleider.

NOG 5 plaatsen beschikbaar!

Wanneer je wilt solliciteren dan kun je mij een mail sturen, dan zorg ik ervoor dat je de juiste adresgegevens krijgt om je sollicitatiebrief op te sturen.

*genoemde omstandigheden kunnen nog worden gewijzigd.

Misschien handig om even te vermelden in welke periode je beschikbaar moet zijn. Indicatie van inkomsten zou ook niet misstaan ;)

Wat ook niet zou misstaan, is een indicatie van de maximumsnelheid die de auto naar schatting kan halen, en in hoeveel seconden je van 0 km/h op 100 km/h zit...

Van Dijk Studieboeken, heerlijke tijden daar meegemaakt! :lol:

er zijn al wat vragen gesteld over de periode, die is van midden juni tot half juli. wellicht kun je daarna wel blijven werken bij van Dijk maar dan onder een andere functie.

beloning is net wat meer dan het minimumloon, maar als je op onregelmatige tijden werkt dan komt daar weer een toeslag bij op en als ploegleider krijg je nog weer wat extra. exacte bedragen heb ik niet. maar op basis hiervan moet je wel een redelijke schatting kunnen maken.

Meer informatie heb ik ook niet dus mail me niet om extra informatie.
Het emailadres waarnaar GERICHTE sollicitaties kunnen worden gestuurd is

gert.nanninga@vandijk.nl
JWJ schreef: Van Dijk Studieboeken, heerlijke tijden daar meegemaakt! :lol:

Idd. Ik ook!

Ik heb nog even wat gebeld voor iets meer info:

Eerder schreef ik dat je om 8 uur aanwezig moet zijn, dat is niet het geval, je moet er soms al om half zes kunnen zijn. Je moet dus echt wel zeer dicht in de buurt van Kampen wonen.
De auto is alleen voor zakelijk gebruik, dat houd in dat je hem 's ochtends ophaalt en 's avonds weer aflevert. En vervolgens op eigen gelegenheid verder reist.

tklinkt wel heel mooi, maar om dit nou voor 2,82 euro bruto te doen...

dit is jurrian

wie het kleine niet eert..

en.. de ochtendstond heeft goud in de mond

Er zijn nog tien plekken vrij!

heb ik ook nog ooit gewerkt op belangrijkste afdeling, de LTM 4;)..zo ging dat vroeger nog, voor 3,71E per uur.