Christine Vreugd

Na veel gezweet en gezwoeg heb je eindelijk je essay ingeleverd. Vol spanning kijk je uit naar de beoordeling, om uiteindelijk diep teleurgesteld te worden. Weer een zesje! Omdat je boodschap niet duidelijk is. Omdat je teveel op twee gedachten hinkt. Of omdat de rode lijn in het verhaal mist.

Herken je dit? Vind je het ook moeilijk om een goed essay te schrijven? Is het schrijven van een scriptie van begin tot eind een worsteling?

Een korte cursus met wat tricks en trucs kan de schrijfstress enorm verminderen. Zo'n cursus wil ik gaan geven. Niet alleen aan studenten, ook aan zelfstandig ondernemers en andere geïnteresseerden. Omdat ik opgeleid ben als wetenschapscommunicator. Omdat ik veel tips en trucs ken die kunnen helpen bij het schrijven van goede teksten. En omdat ik andere hier al mee heb kunnen helpen.

Heb je wel interesse in zo'n cursus? Dan heb ik nu een aanbieding voor je. Schrijf je voor 15 maart in voor mijn eerste cursus en krijg enorme korting! Ik wil beginnen met één avond (van 20.00 tot 22.00) met 5 tot 10 personen. De prijs is, inclusief koffie en thee en cursusmateriaal, 15 euro.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar info@bio-exact.nl met daarin je naam, adres, telefoonnummer en op welke avonden je eventueel zou kunnen. Ook voor meer vragen kun je natuurlijk mailen.

In het kort:
Wat: Cursus zakelijk schrijven
Waar: Groningen, waarschijnlijk Columnakerk e.o.
Wanneer: op een nog nader te bepalen avond (in overleg)
Prijs: 15 euro voor een avond (incl koffie, thee en cursusmateriaal)

Groeten,
Christine Dirkse-Vreugdenhil
(freelance wetenschapscommunicator en docent)

Christine Vreugd schreef: Omdat ik opgeleid bent als wetenschapscommunicator.

Ik bent niet meer geïnteresseerd.

Christine Vreugd

Oei, wat erg! Maar ik heb ook niet gezegd dat ik FOUTLOOS schrijf (daar hebben ze redacties voor uitgevonden). Het gaat om opbouw en indeling en stijl.