Poco Loco

Allemaal het dansje oefenen.

ps. sticky?

DRESSCODE: LOCO

Wauw, die psychedelische bloemetjes zijn echt lijp. Heb er 2 minuten trippend naar zitten staren.

Tis te hopen dat het lustrum niet zo enerverend wordt als de flyer... Wel leuk gedaan.

op de beat van de muziek kijkend naar de flyer knallen mijn ogen uit m'n hoofd!

qua dansje iets meer uitdaging dan de macarena; de beats doen me denken aan niets anders.

HugoterHorst

wat een chicks.

leuk liedje, lekker laagdrempelig

Ik wordt niet echt blij van die bloemetjes op de flyer.
Verder ken ik het dansje al en die vrouwen in de clip ook.

Superleuk, lekker psychedelisch thema. Gaan we los op Pink Floyd (uit het Syd Baret ttijdperk) in de achterzaal?

Er komen trouwens op deze bewuste avond wat vriendjes en vriendinnetjes van de Senaat uit de stad naar onze soos om de GSV wat beter te leren kennen.

Christine H

Als die vriendjes en vriendinnetjes vroeg komen, is het dan ook de bedoeling dat soos vroeg vol zit?

Dat zou wel leuk zij! Komt dus allen vroeg naar soos en praat met de vriendjes en vriendinnetjes van de Senaat uit de besturen van andere studentenverenigingen uit de stad!

TheoSikkema

Klopt.

Verder is die Carlito echt een topper, kan dat nummer morgen met Karaoke-soos fulltime gedraaid worden?

@Theo, laten we het op 'Vaak' houden.
@Theo en de rest van de GSV, Breng je rare spulletjes mee!, gekke bril, raar hoedje, bellenblaas, (Ron mag z'n jojo meenemen). Want het wordt: LOCO!

Is er ook groen bier vanavond?

Hoe loco is loco? Of kan het niet loco genoeg zijn?

Heb hier niet echt de attributen liggen namelijk, neem aan dat een Gestapo-jas niet loco genoeg is?

Ik heb net 'poco' even gegoogled, en het betekent 'een beetje'. Je mag dus een beetje loco.

Dat is niet waar. Wij heten dan wel Poco Loco, maar de dresscode is Loco.

Het kan me niet gek genoeg zijn!

Holsappel schreef: Dat is niet waar. Wij heten dan wel Poco Loco, maar de dresscode is Loco.

sorry

smeerkees schreef:
Holsappel schreef: Dat is niet waar. Wij heten dan wel Poco Loco, maar de dresscode is Loco.

sorry

Dat geeft niet hoor. We houden nog steeds van je...Een beetje.

Belangrijke mededeling: De gedragscode is ook 'Loco'.