Barmando

U voelde het waarschijnlijk al aankomen. Ik zou zelf graag een plekje willen huren wat ik dan mien huus zou noemen. Mijn voorkeur gaat uit naar Vinkhuizen. JOEHOE!!! Ja, ik weet dat ik een goede keuze maak. Ik weet ook dat ik in het verleden een aantal aanbiedingen op een passieve manier heb afgeslagen. daar heb ik nu spijt van. ik presenteer u een passende quote van amice Eduard Boersema om het bericht af te ronden:

"Die uw leven verlost van de Groeve, die uw kroont met goedertierenheid en barmhartigheid.
Psalm 103:4 NBG 51"

Allemaal leuk en aardig, maar de quote is natuurlijk niet van mij. Het is een quote van amice Isaïszoon.

En had, naar ik aanneem, zeker geen betrekking op een optrekje in V'town.

Armando schreef: aanboden

Denk eerst maar 'ns na over een correcte post, zo scoor je geen punten natuurlijk...

Wauwwie! allemaal positieve reacties! Ik hou ook van jullie hoor :D

@ Erika: Ik heb het gewijzigd hoor. kan je het me vergeven?

Wij hebben binnenkort een meterkast over!

pytric schreef: En had, naar ik aanneem, zeker geen betrekking op een optrekje in V'town.

Natuurlijk niet, Maar als je weet waar mijn huis woont.

Armando schreef:
pytric schreef: En had, naar ik aanneem, zeker geen betrekking op een optrekje in V'town.

Natuurlijk niet, Maar als je weet waar mijn huis woont.

Ik snap Pytric wel. En ik geef hem gelijk. Goedertierenheid en barmhartigheid zijn dé kernwaarden binnen unit Centrum.
Dus wacht nog even met het verhuizen naar een achterstandswijk, unit Centrum heeft vast wel iets te bieden voor jou!

Psalm 87
4 ‘Ik noem Rahab en Babel mijn getrouwen.
Filistea, Tyrus en Nubië
zijn alle hier geboren.’
5 Met recht kan men van V'town zeggen:
‘Welk volk ook, het is hier geboren'

Welkom, Armando, in V'town dat jou met zoveel meer liefde zal omhelzen dan die heidenen uit UC.

Armando schreef: @ Erika: Ik heb het gewijzigd hoor. kan je het me vergeven?

Tja, je weet wat er volgende week dinsdag op het programma staat, een cadeautje extra doe ik niet moeilijk over :wink:.

Auw m'n buidel.

je mag de bank in onze woonkamer wel huren

vanavond weer he? lekker gratis. :D

Misschien kun je tegelijk met het zoeken van een kamer ook een leven zoeken...

misschien heb ik die kamer al bijna gevonden, en heeft die 2e uitspraak meer betrekking tot jezelf.

Yehees! geen zoektocht meer. Ik heb een plekkie!

Verklaar je nader. Soms leuk om te weten. Niet antwoorden als het vinkhuizen is.

Saffier 92

wordt je het huis uitgetrapt, of mag je ook nog naar het ouderlijk huis terugkeren?

Dat laatste gelukkig.

voordeelvoordeelvoordeelvoordeelvoordeelvoordeelvoordeel :D

Armando schreef: Saffier 92

:dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: