Hoi Caprooten

De jaarbundelcommissie heeft nog geen bijdrage van jullie mogen ontvangen. De deadline is daarom verschoven naar 10 september 2009. We zijn benieuwd naar jullie bijdrage aan de nieuwe jaarbundel. Bijdrages kunnen worden gestuurd naar jaarbundel@gsvnet.nl

Doe maar iets als Capro was het kleinste jaarverband van de laatste jaren en is nu nog kleiner.

Ik zie het namelijk niet gebeuren dat iemand nog een stukje gaat schrijven.

Ik hoorde net dat Henri L. een stukje gaat schrijven. Daar kunt u dus rustig op wachten.

Lijkt mij ook. Niet te neerslachtig, Lichtenberg, ik zie een mooi stukje poëzie in het verschiet.

Joehoeee capro!!! Lichtenberg schrijf jij een stukkie?! Dat zou super mooi zijn! Ennuh wanneer was die borrel ook alweer? ;)

dacht het niet... Hoe kan ik nu een stukje over ons jaarverband schrijven, als het jaarverband mijn achternaam niet eens goed weet te schrijven.

get a life

Henri L schreef: dacht het niet... Hoe kan ik nu een stukje over ons jaarverband schrijven, als het jaarverband mijn achternaam niet eens goed weet te schrijven.

Het spijt me meneer LiGtenberg! :oops: Maar daarom mag je juist een stukkie schrijven, dan kan je jezelf en je naam weer even in de picture zetten! Lijkt mij een goed plan! :)

Hoi Capro,

Hebben jullie am. Ligtenberg al over de streep getrokken? De deadline voor het Caprostukje is alweer komende DONDERDAG. Of misschien is het iets voor het duo Hovenga&Roosenbrand? Jullie weten zoveel over de GSV.. Hoe dan ook, vergeet niet iets in te sturen, vrijdagmorgen legen we de inbox voor de laatste keer.

Liefs, de jaarbundelcommissie

hmmm.... das waar ook! Het duo Hovenga&Roosenbrand zal eens even hard nadenken of zij dat wel willen doen of dat am. Ligtenberg wordt overgehaald. Hoe dan ook, donderdag zal er een stukkie zijn! :)

Is er al een stukje geschreven, of moet ik uit nood zelf nog snel een stukje inelkaar flansen?

Nee er is nog geen stukje geschreven..
Dus of jij moet het doen of we vragen een zwarte bladzijde aan voor Capro met de tekst 'Zwartste bladzijde uit de geschiedenis van Capro'.

Henri L schreef: Is er al een stukje geschreven, of moet ik uit nood zelf nog snel een stukje inelkaar flansen?

wiehoeee Henri HELD van Capro!!! Toppie dat jij dat stukkie maakt!!!! :D