Emily

Ruikt u het al? Het voorjaar? Ik niet. Reden te meer om het af te dwingen. Hoe kan dat beter dan door middel van een voorjaarsschoonmaak. Of, zoals mijn oma altijd zegt: “De voorjaarsschoonmaak kan niet vroeg genoeg beginnen.” Dus gooi de inhoud van je kledingkast op een hoop en bedenk bij elk stuk of je het wel echt nog nodig hebt. En vergeet dan je goede voornemens, bij de GSV word je echt niet dunner, dus de hoop dat je ooit nog in de kleding gaat passen, geef die maar op. Verder zie ik ook nooit meer iemand in een Rapsodie jas lopen, dus weg ermee!

Verzamel deze kleren in een plastic tas en neem ze woensdag of donderdag tijdens de Kiezel mee naar soos! De inzameling is op beide dagen voor en tijdens het eten. Vervolgens zal de Goedoecie ervoor zorgen dat de kleding naar de winkel van het Leger des Heils wordt gebracht, zodat mensen die het minder goed hebben in de stad het voor een prikkie kunnen kopen. Veel mensen kunnen het goed gebruiken, zie link .

Mocht je aan al je kleding veel emotionele waarde hechten, koop dan vooral wat nieuws voor in de winkel van het Leger des Heils, zeggen ze ook heus geen nee tegen.

Emily schreef:

Verder zie ik ook nooit meer iemand in een Rapsodie jas lopen, dus weg ermee!

Je bent gewoon jaloers

Grietje_Eva

Nice! Ik hoorde afgelopen zondag precies "laat wie twee onderkleden heeft er een weggeven" en toen voelde ik me zó aangesproken. Daarna heb ik me heel erg voorgenomen om heel veel kleren weg te gaan geven, dus dit voelt echt als een bevestiging dat dat een goed plan is!

Wouter schreef:

Emily schreef:

Verder zie ik ook nooit meer iemand in een Rapsodie jas lopen, dus weg ermee!

Je bent gewoon jaloers

Pas wanneer jullie besluiten een motorclub op te richten met die kekke nep leren jacks.

In het licht van de grote voorjaarsschoonmaak: alle kleding die nog op de Senaatskamer ligt volgende week vrijdag zal ook meegegeven worden aan de goedoecie. Dus mist u nog een sjaal of een broek na het novitiaat of na de dies of na een wilde avond? Kom dan nog op de Senaatskamer zoeken of het daar ligt.

grasMaaiker

Schoenen zijn ook welkom neem ik aan?

Langzaamaandag! Goed moment om eens even lekker kleding uit te zoeken.

grasMaaiker schreef:

Schoenen zijn ook welkom neem ik aan?

Uiteraard!

Vandaag kan er voor en tijdens het eten al kleding ingeleverd worden!

Mag ik ook voor de pubquiz aan morgen kleren in leveren?

Ja, dat kan, Jasper Verbree is er dan wel van de goedoecie

Bump! Ik zag dat veel mensen zich voor het eten van vanavond hebben opgegeven. Als iedereen daarvan al 1 kledingstuk meeneemt hebben we zelfs al heel wat! Dus als je nog geen voorjaarsschoonmaak hebt gehouden, gris toch nog wat uit je kast!