Robbert

Vrijdag 13 februari voor alle single, verliefde, verloofde en getrouwde GSV'ers en ATV'ers; ValentijnSooS

ja mensen allemaal retetoffe activiteiten en leuke vermakelijke dingen, dus allemaal komen!!! en jaag die omzet eends omhoog zeg ik dan, nu moeten de atvers het altijd doen, terwijl vraccie feestren altijd garant staan voor veel spektakel en gewoon veels te tof zijn dus iedereen erheen!

Komen er veel vrijgezelle vrouwen?

Wat is de scoringskans?

Is er ook roze bier en zo?

Zijn ATV'ers echt zo lomp als ik heb gehoord?

K%S schreef: Is er ook roze bier en zo?

Lijkt me leuk, roze bier.
Misschien moet een bepaald iemand van de VGSE hier eens achter aan :P

Bakkie Krasse
K%S schreef: Komen er veel vrijgezelle vrouwen?

Heb ik in de wandelgang gehoord dat Bastiaan komt.

K%S schreef: Wat is de scoringskans?

voor jou 100%

Een idee voor roze bier?!

Tanjabier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom er maar eens achter wat dat is!! Misschien zijn de di-hard soosgangers er bekend mee. :bier:

O, da's gewoon bier met flügel (is dat rood?) erdoor.

mallechien schreef: Een idee voor roze bier?! Tanjabier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom er maar eens achter wat dat is!! Misschien zijn de di-hard soosgangers er bekend mee. :bier:

Jaaaaaa!! En dit wordt natuuuuurlijk standaard op soos geschonken he komend jaar!

mallechien schreef: Een idee voor roze bier?! Tanjabier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom er maar eens achter wat dat is!! Misschien zijn de di-hard soosgangers er bekend mee. :bier:

En dat is me smerig! :heul:

Jaap Boersema schreef: [..] En dat is me smerig! :heul:

echt niet, daar moet je gewoon voor uit Dalfsen komen :wink:

The Master schreef: [..] echt niet, daar moet je gewoon voor uit Dalfsen komen :wink:

Ik heb het je in de afgelopen jaren nog nooit zien drinken Mol! :wink:

Is Mol wel eens op soos dan?

Valentijnsdag houden op vrijdag de dertiende.... Dat is vragen om moeilijkheden :?

Je kunt natuurlijk gewoon vanaf 0:00 uur komen, dan is het zaterdag 14 februari... (hee, best een leuke datum voor een Valentijnssoos)

Enne, Roberto: roze bier zie ik als bier met versiering en dat mag de Vraccie zelf lekker regelen. De VGSE gaat vrijdag alleen maar consumeren :P .

K%S schreef: De VGSE gaat vrijdag alleen maar consumeren :P .

Consumeren.... das best een woord dat je apart kunt uitleggen op een valentijnsSooS, maar ik zal het meenemen in de voorbereidingen...

oh ja voor iedereen die veel bier drinkt op SooS, vrijdag krijg je bij iedere meter die je bestel; een gratis roos*, die kun je dan weer aan iemand geven. Of je houdt um gewoon zelf, natuurlijk.

*zolang de voorraad strekt...

Mensen die gefrustreerd zijn omdat ze geen roos hebben gekregen van iemand, worden zo dus gestimuleerd om veel te drinken... Alle singles dronken... Waar gaat dit heen? :shock:

Robbert schreef: [..] Consumeren.... das best een woord dat je apart kunt uitleggen op een valentijnsSooS, maar ik zal het meenemen in de voorbereidingen... oh ja voor iedereen die veel bier drinkt op SooS, vrijdag krijg je bij iedere meter die je bestel; een gratis roos*, die kun je dan weer aan iemand geven. Of je houdt um gewoon zelf, natuurlijk. *zolang de voorraad strekt...

Ligt dus ook een beetje aan de sooscie hoeveel meter er gehaald wordt...
En als alle singles zat zijn zullen er niet lang daarna minder singles zijn schat ik zo in.

K%S schreef: En als alle singles zat zijn zullen er niet lang daarna minder singles zijn schat ik zo in.

o werkt dat zo. zal ik onthouden voor vanavond... :nuts:

Kiffen schreef: [..] o werkt dat zo. zal ik onthouden voor vanavond... :nuts:

Hoei, Kiffen gaat vanavond al los!

HaJee schreef: Hoei, Kiffen gaat vanavond al los!

Dat kan beter deze vanavond.

Er staan sinds een paar dagen een aantal foto's van de valentijnssoos online op de ATV site, en wel hier:

http://www.adtempusvitae.nl/modules/mis ... ntijnsoos/

Overigens heeft de ATV cameraman een bekend GSV-duo gespot: ;)