Secret Santa, dank je wel! Ik vind het leuk en zal m'n best doen erachter te komen wie je bent :)

Thee, koekjes, chocola en sloffen. Wat wil een mens nog meer? Secret Santa, heel lief dit. Bedankt!

lauramoorlag

Yayy chocola, notitieboekje en een boekenbon, ik ben weer gelukkig, bedankt secret santa :)!

Grietje_Eva

Hele mooie roos, ik voel me echt geliefd ^_^ bedankt Santa!

Grietje_Eva

Valkje schreef:

Bedankt voor de cake, Secret Santa! M'n bk en ik hebben ervan genoten! En ja, koffie drinken lijkt me leuk :)

Jij drinkt helemaal geen koffie

Grietje_Eva schreef:

Valkje schreef:

Bedankt voor de cake, Secret Santa! M'n bk en ik hebben ervan genoten! En ja, koffie drinken lijkt me leuk :)

Jij drinkt toch helemaal geen koffie

Nee, maar mensen hebben de neiging 'koffie drinken' te zeggen zelfs als er daarnaast nog andere dranken worden aangeboden. Ik ga ervan uit dat mijn Secret Santa dit begrip net zo losjes hanteert, en me niet onder zware psychologische druk gaat zetten om wél koffie te drinken.

Maar je weet het natuurlijk nooit.

Hendrik, bedankt! ;) Altijd lekker!!

Wietske Visser

Annemiek bedankt voor je leuke kaartje met schrikwekkende foto op de voorkant! En nu al zin in die high tea :)

LauraFrancke

Secret Santa bedankt voor het spelletje, lijkt me erg leuk om het keer samen te spelen

Heeel erg bedankt, Secret Santa! Superleuk! :D

Edit: Hoe weet je dat ik zo van gember hou? ^^

Bedankt Secret Santa, blij met de leuke cadeautjes! Goed uitgezocht :)

Er kwam net een hele lekkere verrassing in de brievenbus met een vet leuk kaartje. Secret Santa bedankt! 😍
beschrijving

Grietje_Eva

Santa, dank je wel voor de leuke cadeautjes! Maar goed dat 'ns een kijkje nam op mijn woonkamer, ik kom daar niet zo vaak O:)

Bedankt! Het was ook leuk ingepakt
beschrijving

lauramoorlag

App mij of Eva als je nog niks heb gekregen van je Secret Santa!

Bedankt Secret Santa, voor het leuke spelletje! Mooie aanvulling op de verzameling. :)

Jorieke Klinge

Ha Secret Santa, bedankt voor de thee en de vrolijke sokken. Leuk! :)

albertinenanninga

Bedankt voor de leuke cadeautjes, Secret Santa. Allemaal heel chill, en de nagellak is precies de kleur die ik nog graag wilde hebben :)