Femke

Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God;
en de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten bewaken in Christus Jezus.

(Filippenzen 4:6-7, herz. stat.)

Elke maand, dus ook in december, organiseert IFES-stafwerker Bram van Putten een gebedsmiddag. Deze middag is bedoeld om stil te worden voor God en met alle Groningse christelijke verenigingen te bidden voor elkaar, voor lopende projecten zoals Alpha en Happietaria, en voor onze stad en medestudenten. Een mooi initiatief en we hopen dat er veel mensen van verschillende verenigingen zullen komen!

De middag vindt plaats op maandag 13 december, van 14:00-17:00 in het Ichthus Café, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58 (pand Dionysos, ingang aan de achterkant).

Ik hoop dat jij er bij bent! Een uurtje of de hele middag, het is tof om even tijd te nemen voor God en voor elkaar en te verbroederen met andere verenigingen!

webmaster, zou dit misschien ook in de agenda gezet mogen worden?

Ik heb het voor je op de kalender gezet hoor!

Ik ben er (een uurtje) bij!

Naast bidden gaan we ook wat liederen zingen, neem dan ook je Hemelsbreedbundel en ook je Bijbel mee!

Allemaal komen! Uit eigen ervaring weet ik dat het supertof is samen te bidden voor onze (studenten)stad. :)

annemarieke

Ik ben er vanmiddag om 14.00 bij!

Herbsgarden
Ursa schreef: Allemaal komen! Uit eigen ervaring weet ik dat het supertof is samen te bidden voor onze (studenten)stad. :)

Uit nieuwsgierigheid: wat is er zo tof aan?

Voor mij, aan de ene kant het delen van het geloof en andere kant een stukje bewustwording. Want in het dagelijks leventje leef je een beetje tussen je medestudenten, maar kijk maar eens naar ze met Gods ogen. :)

@ Annemarieke: heb ik nog dingen gemist? ;)

annemarieke

Tuurlijk heb je dingen gemist! Wanneer ging je weg? We hebben voor die jongen gebeden die met Moslimstudenten contact heeft en vervolgens hebben we nog voor onze avond over uitdragend christen zijn gebeden. Daarna hebben we nog een ronde gedankt. Tussendoor gezongen en gepraat. Ik vond het erg mooi om met Ichtus en CSFR mensen samen te bidden voor alle christelijke studenten :)

Het is echt tof om samen met mensen van verschillende verenigingen gezusterlijk (gebroederlijk?) je tot God te richten en Zijn leiding en steun te bidden bij alle projecten waar wij mee bezig zijn. Ik kan alleen maar zeggen: kom een keer langs, dan zie je vanzelf wat het is en kan je voor jezelf concluderen dat het tof is ;)


Ook deze maand is er weer de gebedsmiddag! Deze vindt plaats op maandag 10 januari van 14:00-17:00 in het Ichthus Café, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58 (pand Dionysos, ingang aan de achterkant)

We gaan wederom, onder het genot van koffie en chocolade, God aanbidden, zingen en vooral veel bidden. Samen met de andere IFESverenigingen van Groningen willen we bidden voor de projecten waar we mee bezig zijn, voor onze stad en medestudenten, en voor andere dingen die ons bezig houden!

Iedereen is van harte welkom! Ben je van plan te komen, laat het hieronder dan even weten. Ik ben ook nog op zoek naar iemand die gitaar wil spelen: wil jij dit doen, stuur me dan even een berichtje.

En deze maand wordt de gebedsmiddag weer georganiseerd! We hopen dat we ook weer wat GSVers mogen verwelkomen!

Denk jij dat wij als christenen een verschil kunnen maken in onze eigen stad?

Met leden van de verschillende christelijke verenigingen gaan we simpelweg bidden voor onze stad, voor medestudenten, voor initiatieven die genomen worden om mensen te vertellen van het evangelie. Daarnaast gaan we zingen, lezen we Bijbelgedeelten en worden we stil voor God.
Komt allen!

De gebedsmiddag vindt plaats op maandag 14 maart, van 14:00-17:00 in het IchthusCafé, Oude Kijk in 't Jatstraat. Welkom!

Mensen is dit 'de' Femke van Boer Gijsbert? Dan hebben we ten minste een beeld bij de naam.

Ik denk het niet, er zijn meer famkes die Femke heten...

Kom maandagmiddag naar het IC en vind uit wie ik ben, zou ik zeggen! :)

Beste mensen,

maandag 11 april is er weer de maandelijkse gebedsmiddag!

Jullie zijn van harte uitgenodigd om te komen danken en bidden! En wijs anderen op de bijeenkomst!

We bidden voor de academie, de hogeschool en de studentenwereld, voor de christeijke verenigingen en de seculiere. Ook zingen we samen en lezen de Bijbel. Het is goed om samen te bidden.

Wanneer: maandag 11 april, van 14.00-17.00 uur
Waar: het Ichthus Café, in het pand van Dionysos.

een hartelijke groet,

Bram van Putten

N.B. Steendam
Yntse schreef: Mensen is dit 'de' Femke van Boer Gijsbert? Dan hebben we ten minste een beeld bij de naam.

Google zegt dit, kun jij haar even identificeren?:

Ze staat in het gras, dus het zou kunnen.

Haha, malloot.

Ik kan overigens bevestigen dat dit 'de' Femke is. :)

Volgens Google is dit de echte Niek:

(wel apart trouwens, ga maar eens zoeken: je vindt om de e.o.a. reden ook andere FB-gebruikers en een lading motors)

Komen jullie nou naar de gebedsmiddag? ;) Dan zie je me irl! :D

Beste GSVers,
ook deze maand organiseren we weer de gebedsmiddag. Het is goed om met mensen van verschillende verenigingen te bidden, zodat we specifiek kunnen zijn en de dingen die spelen samen bij God kunnen brengen. We hopen daarom dat er deze keer ook mensen van GSV aanwezig zullen zijn! :)
Maandag 9 mei, van 14:00-17:00 (later aanschuiven/eerder weggaan kan altijd!), in het Ichthus Café, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58.
Wees welkom!
Femke

Maandag 20 juni is er weer de maandelijkse gebedsmiddag voor ATV, GSV, Ichthus, NSG en CSFR. Deze gebedsmiddag wordt gehouden in het Ichthus Café, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58 (pand Dionysos).

Jullie zijn van harte welkom! Ook wanneer je maar een uurtje kan, schuif gerust aan! Later aanschuiven/eerder weggaan is geen probleem!

We bidden voor de rug, de hogeschool en de studentenwereld, voor christelijke en seculiere verenigingen.

We hopen op een goede opkomst, van alle verschillende verenigingen. Nodig zoveel mogelijk mensen uit!

Een hartelijke groet,

Bram van Putten