Herbsgarden

Mocht je het SIC-artikel over de lezing gemist hebben, dan kun je dat nog even nalezen.

Goed bezig OVcie, erg interessant!

deze link kreeg ik een tijdje terug van Jan, intererssant artikeltje: http://www.nrc.nl/opinie/article783105. ... _nog_erger

Dus: allemaal komen! Het belooft een erg leuke avond te worden, met een interessant onderwerp met vele kanten.
Tot donderdag!

Heel erg jammer maar bij dezen zal ik mij hiervoor moeten afmelden. dit geldt ook voor Dick die dit getypt heeft en gaat borrelen en voor Laura (die heeft een uitwisseling in Duitsland voor haar studie) en voor Harry, want Harry heeft ECHT een superbelangrijk tentamen en Jeroen komt ook niet, maar die heeft niet echt een reden, hij mompelt iets over zijn vriendin die sociologie doet. Zo heeft iedereen wat.

Ik vind het daarentegen een superleuk onderwerp en kom wel!

Vriend Niels

Huuhuu, dat is morgen al. Ik ben ook wel onder voorbehoud voornemens om erbij te zijn.

Is het leuk?

ja

mwah, ik ga al naar de messiah. moet ook gebeuren zo tegen kerst...

Ik moet vrijdag allerlei dingen inleveren, dat is een tentamen. Als dat me een beetje op tijd lukt, kom ik zeker bij de lezing, maar anders gaat het tentamen voor.

Helaas Janko, deze lezing is namelijk verplicht voor eerstejaars...

Verder wil ik nog zeggen dat ècht iedereen moet komen, het wordt een heel interessante lezing. Actueler kan het niet! Boeiender waarschijnlijk ook niet.
Komen dus!

@o.t. erg jammer...

Knapzak schreef: mwah, ik ga al naar de messiah. moet ook gebeuren zo tegen kerst...

Inderdaad jammer Knapzak, kon je niet naar de kapitaalkrachtige versie in de martinikerk?

verder bedoelt meneer de praeses natuurljik dat je écht moet komen.

Als ik een beetje op tijd terug in Groningen ben, dan ben ik er bij.

pytric schreef:
Knapzak schreef: mwah, ik ga al naar de messiah. moet ook gebeuren zo tegen kerst...

Inderdaad jammer Knapzak, kon je niet naar de kapitaalkrachtige versie in de martinikerk?

verder bedoelt meneer de praeses natuurljik dat je écht moet komen.

daarnaast bedoelt onze assessor primus dat je natuurlijk écht moet komen.

nou ik kom ook, niet omdat het natúúrlijk of écht moet, maar gewoon omdat het een interessant onderwerp is!

Berdine schreef: nou ik kom ook, niet omdat het natúúrlijk of écht moet, maar gewoon omdat het een interessant onderwerp is!

of bedoel je:

nou ik kom ook niet, omdat het natúúrlijk of écht moet, maar gewoon omdat het een interessant onderwerp is!

;)

Knapzak gaat juist de decadente lullo uithangen bij de messiah. Ik ga daarentegen voor een studentenprijsje een dag later, zodat ik die toffe lezing niet mis morgen!

Herbsgarden

Ik weet niet of het al duidelijk was, maar de spreker is zelf net terug uit Darfur en weet dus echt waar hij het over heeft.

ik zal er zijn!

het klinkt als een superboeiend onderwerp.

kom waarschijnlijk ook en neem misschien wel een studiegenootje mee... ligt aan hoe snel happie serveert ;)