och, als-ie toch gratis is...

Ik had me ook bijna ingeschreven, maar het leek me geen slecht idee om eerst even op zoek te gaan naar iets van algemene voorwaarden. Ook i.v.m. het verstrekken van gegevens aan derden enzo. Maar die kon ik niet vinden. Iemand anders wel? Tot die tijd ga ik me namelijk nergens voor aanmelden.

Als ze er niks over vermelden en jij dus nergens expliciet mee instemt mogen ze jou gegevens absoluut niet aan derden verschaffen.

Waarom zou er een addertje onder het gras zitten. Fietsje kost 200 euro, lijkt me best redelijk bedrag voor adverterende bedrijven.

Wordt volgens mij verdraaid lastig om bij het station of de UB na een dag zwoegen je fiets nog weer terug te vinden. Alles is immers hetzelfde. Of ze moeten iedereen natuurlijk een persoonlijke afstandsbediening geven van een elektronisch slot, dat even met een signaaltje aangeeft waar de fiets staat... ofzo.
Gelukkig heb ik al anderhalve fiets.

erik spel schreef: en alle fietsenmakers in de stad zullen wel zeer boos zijn. De dood voor fietsenmakend MKB

Het is waarschijnlijk ook de dood voor fietsjattende junks... "fiets kopuh??"... nou die hoef ik niet, die is gratis, daar ga ik niet voor betalen... Studenten zijn toch de grootste afnemers heb ik wel eens begrepen. Wat gaan ze dan jatten?

Fietssloten, hoe groter hoe beter, om al die fietsen uit elkaar te kunnen houden :wink:

ik neem aan dat zo'n bedrijf een heel jaar gaat adveteren en dat je hem niet af en toe kwijt bent omdat er een nieuwe opdruk op moet? verder wel een tof idee trouwens

Arnold schreef: Wordt volgens mij verdraaid lastig om bij het station of de UB na een dag zwoegen je fiets nog weer terug te vinden. Alles is immers hetzelfde. Of ze moeten iedereen natuurlijk een persoonlijke afstandsbediening geven van een elektronisch slot, dat even met een signaaltje aangeeft waar de fiets staat... ofzo. Gelukkig heb ik al anderhalve fiets.

Ja dan gaat er zeker een vlaggetje omhoog, met een lichtje eraan, welkom B100

Ja, jij ook welkom.

Er staat niet precies bij in welke steden 't wordt georganiseerd, wel?

ik heb een paar dagen geleden (of was het al vorige week) een mailtje naar die lui gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen...ik vraag me af...