willeke96

Lieve GSV-ers,

In januari hoop ik een semester in het buitenland te studeren en dus komt mijn kamer vrij! Daarom wil ik graag mijn kamer onderverhuren vanaf 1 januari t/m 1 augustus. Die data staan nog niet helemaal vast maar dat is de richtlijn. Wellicht kun je de kamer zelfs aanhouden aangezien ik nog niet zeker weet of ik terug kom naar Groningen voor mijn master.

Mijn kamer is een ongeveer 20 vierkante meter. Ik zou het handig vinden als ik mijn meubels zou kunnen laten staan, dus in principe wil ik hem graag gemeubileerd onder verhuren. Super handig want dan hoef je zelf geen meubels aan te schaffen! (Mocht je de kamer toch liever niet gemeubileerd huren dan valt er vast wat te regelen.) Ik woon aan de Dorus Rijkersstraat 3, in de Zeeheldenbuurt. De ligging is echt ideaal want het station is super dichtbij en het centrum ook. En soos ook nog! Bonus.

Ik woon met twee huisgenootjes: Alinda (oude llavontar-chick) en Iris (2e jaars, lid van Dizkartes). We hebben een chil huis waar iedereen lekker z'n eigen gang gaat en een hele chille tuin waar je lekker kunt zitten als de zon schijnt!

Mocht je meer willen weten over de kamer, hem graag willen bekijken, wat dan ook, dan kun je me bereiken op +31 636460508.

Groetjes,
Willeke