Klarien

Ben jij goed in Engels?
Of ben je juist niet zo goed in Engels?

Dan ben ik op zoek naar jou! Met 2 studiegenootjes ben ik bezig met een onderzoek over zinsverwerking in het Engels en het Nederlands. We zijn daarvoor op zoek naar proefpersonen. Het onderzoek zal plaatsvinden in week 47 en 48 in het harmoniegebouw en duurt ongeveer een half uurtje.

Omdat we van tevoren graag willen weten hoe goed je de Engelse grammatica beheerst, vragen we je van tevoren een grammaticatest (van ong 10 minuutjes) in te vullen.

We hebben zowel mensen nodig die de Engelse grammatica goed beheersen als mensen die de Engelse grammatica niet goed beheersen, dus denk vooral niet dat je niveau niet hoog genoeg is om mee te kunnen doen!

Als je mee wilt doen mag je hier in het topic reageren of een mailtje sturen naar k.a.haan@student.rug.nl

Alvast enorm bedankt!!

Klarien

Herbsgarden

Can you have in that two weeks then normally on every arbitrary moment lansgkomen?

(Dat maakt Freetranslation.com van "Kan je in die twee weken dan gewoon op ieder willekeurig moment lansgkomen?")

Anyway, als die grammaticatest niet al te lang duurt, wil ik wel meedoen.

Klarien schreef: ... vragen we je van tevoren een grammaticatest (van ong 10 minuutjes) in te vullen...

ja leuk ik wil ook wel meedoen.

Herbsgarden
Skippy schreef:
Klarien schreef: ... vragen we je van tevoren een grammaticatest (van ong 10 minuutjes) in te vullen...

He Bush Kangaroo, dat heeft ze er pas ná mijn bericht bijgezet. Pickesteyn ;)

Koning Drietand

Staat er ook nog een financiele compensatie tegenover?? Altijd een leuk trekkertje natuurlijk. Ik ben trouwens zeer slecht in engels, misschien nog net iets slechter dan in het Nederlands. Afhankelijk van de tijden enz. wil ik denk ik wel meedoen.

I would like to dare a try.

Dit maakt Google translator ervan:

Can you just those two weeks than at any time come?

Jaaaa, leuk.

/Eline/ schreef: Jaaaa, leuk.

Jij hebt de afgelopen tijd teveel kunnen oefenen. Dat is niet representatief :P

Iedereen die heeft aangegeven mee te willen doen krijgt binnenkort een mailtje over de tijden waarop je langs kan komen. Omdat we maar één computer kunnen gebruiken is het verstandig om een afspraak te maken. Als er nog meer mensen mee willen doen zijn ze heel hard welkom!

oja, en dat Eline veel Engels heeft kunnen oefenen de laatste tijd is alleen maar goed! We hebben nl ook mensen nodig die goed Engels spreken/lezen!

Heb je mij ook nog nodig Klarien?

ja! echt wel!

Ik wil ook wel meedoen. Mevrouw Ter Veen was altijd wel tevreden.