Albertine

Voor mijn opleiding Communication en Multimedia Design ben ik aan het afstuderen.

Hiervoor zal ik een onderzoek uit voeren, om vervolgens een ontwerp voor reclame te maken. De doelgroep zijn jongeren in de leeftijd van 19 t/m 23 jaar uit de Reformatorsiche Gemeente, de Evangelische Gemeente en de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt. Het onderzoek gaat over mobiele telefoons en het aanbod van abonnementen.

Dus bij deze de vraag of jullie een enquête in willen voor mij! Het neemt ongeveer 3 minuten in beslag!

De directe link naar de enquête is:

http://www.thesistools.com/?qid=61843&ln=ned Voor meer achtergrond informatie kun je ook kijken op de site: www.afstuderen.ikbenappie.nl. Hier staat ook een link naar de enquête. Super, super bedankt voor het helpen!! Albertine Mulder

Ik hoef er niet persé in, maar ik wil hem wel invullen.

Ik heb zojuist je enquête ingevuld, leuk onderzoek. De combinatie tussen telefoons en christenen vind ik alleen wel bijzonder, vanwaar deze combinatie?

Heb je de uitleg al gelezen Roel? Het is nl voor een bedrijf dat zich speciaal richt op Christenen. Waarom dat is mij ook onduidelijk.

GrefoTel

Edje schreef: Heb je de uitleg al gelezen Roel? Het is nl voor een bedrijf dat zich speciaal richt op Christenen. Waarom dat is mij ook onduidelijk.

Edje, bedankt voor je bericht. Ik ben blij dat ook jij nadat je de uitleg hebt gelezen de waarom vraag stelt.