Theo

Aangezien het naar mijn mening bijzonder handig is, al dan niet voor mijzelf, om een soort van lijst te hebben met interessante, lezenswaardige, 'deze-moet-je-zeker-in-de-kast-hebben-', theoretische en praktische boekjes, dit topic...

Ikzelf heb de kennis hiervoor... Dumpt hier dan toch úw kennis, wat dit betreft...

Misschien is het handig om per boekje kort aan te geven waar het over gaat...

Leuk initiatief, ben er zelf ook mee bezig.

Zie trouwens ook: http://www.gsvnet.nl/bkevaluaties/overzicht.php

die had ik ook al gelezen, maar dat vond ik een beetje karig eigenlijk...

Klopt.

onze BK is op dit moment bezig met "discipelschap" van Ds. J.M. Vreeugdenhil. Vrij algemeen en praktisch van aard, toch prikkelend.

PS ga je binnenkort belijdenis doen? ;)

Heeft iemand het boekje 'Onversneden Christendom' van C.S. Lewis? Zou ik die voor de komende paar weken mogen lenen ivm BK ??

Dat ik misschien dom, lomp, dik en vadzig ben, oké, kan ik mee leven, maar dat is in het geheel geen reden om dit topic te laten voor wat het is...

Om te helpen dit topic nieuw leven in te blazen hierbij de vraag of er iemand is van wie ik het boekje 'Open Lijnen' van Philip Troost kan lenen i.v.m. BK...

heb ik wel

Wij gebruiken Open Lijnen van Philip troost nu. Het bestaat uit 2 delen, het eerste over bidden en tweede over liefde. We hebben het eerste nu gehad en het is ons heel goed bevallen. Boekje is goed te gebruiken voor wat "basic" informatie, en daarnaast ook vernieuwende stof, dingen die ik nog niet eerder zo gezien had.

Mijns inziens erg goed om meerdere bk's mee bezig te zijn

Dan kom ik deze week wel even langs Rob, ik bel jou nog wel! Bedankt iig...