Is al genoemd?

Mag ik bij deze nog even een oproep doen aan de desbetreffende dj om morgenavond toch vooral het Tayrosappèlliedje
(Zomaar - Novcie Veto) niet te vergeten? Alvast bedankt, je bent mijn held van de dag, voor zover dat wat zegt. :)

Als je die nu eens zelf brandt en meeneemt onder je jurk... Ik kan hem niet vinden...

Tayrosliedje!

Tayros nummer graag

roelofgunnink

Leon Bolier - Summernight Confessions

Kvk - Zomaar (Veto remix)

Theo Z schreef: Als je die nu eens zelf brandt en meeneemt onder je jurk... Ik kan hem niet vinden...

Teringkriebel. Als jullie dat ding nu net zo vaak online deelden, als jullie hem aanvragen in dit topic, dan was het dikke prima...

Zoals gezegd, brand dat ding zelf even... Dank u. Geen gezeik aan mijn oor vanavond dat dat ding er niet is...

Met dank aan Jannes, een hitje van Curacao:

http://www.youtube.com/watch?v=01_ygWPCfYM

Bij deze ook een aanvraag voor een willekeurig swingfeest: Vrijdagavond!! - Los Presidentes ft. Tony Castro

Anita - Doe Maar

voor volgende soos ofzo
Geniaal nummer. moet je minstens 100 keer gehoord hebben. er is helaas geen filmpje van op youtube.

Dus jij vraagt ons ongeveer 300 minuten tijd van ons leven te investeren om een nummer leuk te gaan vinden?

nee hoor. je moet hem sowieso al leuk vinden EN 100 keer gehoord hebben.

"OOooohhhh Anita! Ik kan zo van jou genieta!" -heerlijk

kom je daar nu pas mee? :P

N.B. Steendam

carl douglas - kung fu fighting

is tayroslied al genoemd?

haha ja ik volg dit topic eigenlijk nooit zo, dus kan best zijn dat ie er allang tussen staat..

Ultrabeat - Feelin fine

Lakse haas, ga studeren pik

Licht van de laser...