Grietje_Eva schreef:

Anne-Marie schreef:

Kun je iets specifieker zijn, Eva?

Er wordt telkens twee keer kort achter elkaar gefloten tussen het zingen door, klinkt een beetje alsof ze een meisje achterna fluiten (de vocals zijn mannelijk)

https://www.youtube.com/watch?v=dvf--10EYXw

Sowieso Starstrukk

Grietje_Eva

Hebbes. Dank jullie wel!

Starstrukk indeed. Graag gedraaid hoor.

Bash schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=-tlhMRoNJrs haha mashups

ha lekker :D

Kun je hier ook dj's aanvragen? Ik doe het gewoon.
Wordt wel eens tijd dat er na een HV ook nog iets te swingen valt in de achterzaal zodat niet iedereen voortijdig aftaait en er slechts een enkeling op soos verschijnt.

Remco schreef:

Kun je hier ook dj's aanvragen? Ik doe het gewoon.
Wordt wel eens tijd dat er na een HV ook nog iets te swingen valt in de achterzaal zodat niet iedereen voortijdig aftaait en er slechts een enkeling op soos verschijnt.

Er is één keer in de twee maanden een HV, prima als er dan een keer een rustige soosavond is toch? Als het goed is heb je je dan vet hard geconcentreerd tijdens de HV, dus dan is het niet erg als je eens vroeg je bed op zoekt op donderdag. Verder denk ik niet dat achterzaalmuziek de soosgang na een HV gaat bevorderen.

Ik was tijdens de vorige HV sooscie en het was een goed bezocht soosje. Verder wat Laura zegt

Remco schreef:

Kun je hier ook dj's aanvragen? Ik doe het gewoon.
Wordt wel eens tijd dat er na een HV ook nog iets te swingen valt in de achterzaal zodat niet iedereen voortijdig aftaait en er slechts een enkeling op soos verschijnt.

Nee. Tevens is het muziekquotum voor deze week gehaald. Geen muziek op de donderdag dus. Woensdagavond is er een feest op soos waar ook GSV voor uitgenodigd is. Tevens zaterdagavond zal het sjaarsfeest plaatsvinden. Daar zal wel muziek worden gedraaid.

Mag ik een disco/funk/soul feestje aanvragen?
Lekker een avond swingen op op Boney M, Chic, Earth Wind & Fire enzovoorts :awesome:

Dat vind ik een vet goed idee. Ik zou wel funk en soul scheiden van disco, tenzij je James Brown en ABBA achter elkaar wil draaien.

Tja, als je popmuziek hebt draai je ook niet Passenger en Avicci achter elkaar, dus dat zal de dj dan maar moeten uitzoeken ;)

Overigens klinkt James Brown na ABBA niet eens verkeerd. I Feel Good kan je best na Voulez Vous afspelen :D

Stephanie, gewoon zelf vet veel nummers downloaden, en aan Hendrik en David geven.

Holsappel schreef:

Stephanie, gewoon zelf vet veel nummers downloaden, en aan Hendrik en David geven.

Als je dit gaat doen, wat best chil zou zijn omdat de DJ dan niet alles zelf hoeft te downloaden, moet je er wel op letten dat de nummers 320kbps of hoger zijn, anders gaat de bas vervelend doen in de achterzaal.

david2610 schreef:

Holsappel schreef:

Stephanie, gewoon zelf vet veel nummers downloaden, en aan Hendrik en David geven.

Als je dit gaat doen, wat best chil zou zijn omdat de DJ dan niet alles zelf hoeft te downloaden, moet je er wel op letten dat de nummers 320kbps of hoger zijn, anders gaat de bas vervelend doen in de achterzaal.

Ja Bas kan vervelend zijn

Grietje_Eva

smeerkees schreef:

ik wil graag dit liedje horen morgen:

http://www.youtube.com/watch?v=Qsy7kJyizoc

mag dat?

Kijk, die vroeg Laura twee jaar geleden ook al aan en dat kon ik me gek genoeg nog herinneren