Hendertje

Lieve huiszoekende,
Per 1 oktober komt er een kamer vrij bij ons in huis aan de Gorechtkade in de EUSTERPAAAK. De oppervlakte van de kamer is 12,5 m2. Een gezellige kleine kamer aan de achterkant van het huis met een inbouwkast en kost 300 euro per maand incl. alles.

Wij (Hendertje Wierenga, 22 jaar (GSV), Julia Meuleman, 24 jaar en Sietske de Jong, 25 jaar (beiden alumni N.S.G.) zoeken een nieuwe huisgenoot. De nieuwe huisgenoot moet een vrouw zijn omdat we nog wel eens in onze onderbroek door huis lopen. Het huis waar we in wonen is mooi, netjes en schoon. We hebben een heerlijke douche. We houden ervan om op ons balkon in de zon te zitten en we drinken sloten thee. Verder houden we ook van kletspraatjes en zijn er -op het schoonmaakrooster na- geen verplichtingen. Lijkt het je wel wat om bij ons in huis te komen wonen? Stuur dan een berichtje met wat info over jezelf naar dejong_sietske@hotmail.com. Eind september plannen we een hospiteeravond.
En ohja, hier nog ons favoriete liedje: https://m.youtube.com/watch?v=F6pYOx_W1e8

Dag GSV,
Berichtje gekopieerd van mijn huisgenoot maar we zoeken dus een nieuw huisgenootje bij mij in huis! Heb je interesse, kan je ook mij even appen.

Groetjes!

Beste Hendertje,
Ik ben op zoek naar een kamer en ik zou graag komen kijken.
Groetjes, Corine

Verder houden we ook van kletspraatjes ?