Beekhuis

Ola,

Ik heb Juridische Grondslagen van de BDK laatst uitgeleend aan iemand maar ik weet niet meer wie. Wie of wie heeft hem van mij geleend?

Groetjes!

TheoSikkema

Ik heb Een kleine geschiedenis van de wereld van EH Gombrich uitgeleend. Wie of wie heeft hem van mij geleend?

Heb je mijn 'Hoe ik nimmer de ronde van...' al uit, Theo?

Niemand?

Niet toevallig Jos R? Aangezien die bij jou op BK zat en vorig blok Jur. Gr. deed

of Lodewijk, die is ook wel van het boeken lenen..

josvrenselaar

ik heb hem niet. die van mij heb ik nieuw van de studystore.

BerniceSmit

Japie, heb jij mijn boek al uit?

Euhmmmm nee nog niet. Hij ligt al een jaar ofzo naast mijn bed en ik heb pas 2 hoofdstukken gelezen. Ik ga komend weekend maar weer eens wat lezen! Maar niemand dus met mijn boek?

Kapitein Luv

Ik niet in ieder geval

Goed topic eigenlijk, dit.
Ik kwam er laatst achter dat ik het boek 'wat vrouwen moeten weten (over de gedachtenwereld van mannen)' kwijt ben. Deze:

Iemand die het van mij heeft geleend? :D

Nu we het er toch over hebben, ik heb mijn exemplaar van The Wadsworth Handbook een keer aan Klaas Oudman uitgeleend. De uitleentermijn is inmiddels verstreken.

Ik heb ook een keer een boek uitgeleend aan Klaas Oudman dat hij voor een hertentamen nog iets langer nodig had, maar ik geloof niet dat ik 'm al terug heb. Heb je dat tentamen inmiddels gehaald? Het is al best wel heel erg lang geleden dus ik heb de titel even niet paraat, maar misschien gaat er bij jou wel een belletje rinkelen Klaas?

Volgens mij is Klaas O. al gevlucht naar GSVnet 2.0...

TheoSikkema
TheoSikkema schreef: Ik heb Een kleine geschiedenis van de wereld van EH Gombrich uitgeleend. Wie of wie heeft hem van mij geleend?

Ik weet dat Martijn die heeft liggen, maar ik weet niet of die van hemzelf is.

Geen boeken, maar wie heeft bijvoorbeeld mijn DVDs van Butch Cassidy & The Sundance Kid en Cool Hand Luke ook alweer geleend? Is al heel lang geleden.

Boeken:
Jan-Jaap: Juridische Grondslagen v/d Bedrijfskunde (?)
Theo S: Een kleine geschiedenis v/d wereld, EH Gombrich (?)
Ilja: Hoe ik nimmer de ronde van... (?)
Ilja: The Wadsworth Handbook (Klaas)
Bernice: Ik heb te weinig geloof om een atheïst te zijn (Jan-Jaap)
Erika: Boek (Klaas)

DVD's:
Thierry: Butch Cassidy & the Sundance Kid (?)
Thierry: Cool Hand Luke (?)

Boeken:
Jan-Jaap: Juridische Grondslagen v/d Bedrijfskunde (?)
Theo S: Een kleine geschiedenis v/d wereld, EH Gombrich (?)
Ilja: Hoe ik nimmer de ronde van... (?)
Ilja: The Wadsworth Handbook (Klaas)
Bernice: Ik heb te weinig geloof om een atheïst te zijn (Jan-Jaap)
Erika: Boek (Klaas)

DVD's:
Thierry: Butch Cassidy & the Sundance Kid (?)
Thierry: Cool Hand Luke (?)
Henrieke: The Butterfly Effect (na een bk bij Klaas in de laptop gebleven...?)

Ik heb ook nog wel wat in de aanbieding trouwens. Als er nog mensen zijn die het vak International Law volgen en daarbij het immens dikke boek van Shaw moeten lezen, (en geen zin om een Joho-samenvatting te kopen) dan heb ik hier nog een zelfgemaakte samenvatting liggen voor gratis. Digitaal mag ook natuurlijk.

TheoSikkema

Ik las net op het toffe Webcie topic iets over indexeren waarbij van het een en het ander dan weer het andere andere komt. Is het niet gewoon de oplossing als we wat mensen alle boeken in het bezit van GSV'ers laten indexeren en dat dan in een grote database zetten waardoor je snel kan lenen en daarnaast ook nog extra contacten met anders misschien wel onbekende mensen krijgt?

Daarnaast is de Webcie natuurlijk al bijna toe aan een nieuw meerjarenproject, ofwel: ik zie mogelijkheden.