Pauline

Vanaf 1 oktober komt er een kamer vrij in ons huis aan de van Heemskerckstraat 63.

De kamer is 10m2 en je betaald slechts €200 per maand inclusief. Er zit een hele relaxte tuin bij en lidmaatschap van Unit Centrum is inbegrepen.

Als je interesse hebt/een keer wil komen kijken moet je even bellen, 0614428270

Pauline & Margreet

Pauline schreef: en lidmaatschap van Unit Centrum is inbegrepen.

Zoals ik vanavond Wilko al duidelijk heb uitgelegd is het dus sowieso een goede kamer. :)

Is er een deadline/avond waarop iedereen komt kijken?
Is er een voorkeur voor mannelijk/vrouwelijke huurder?

Er zijn vast wel meerdere Frinchovietjes die willen komen kijken

Norbert, Daan, Alwin, Ron en Charlotte zijn zeker geïnteresseerd denk ik!
Die reizen nu nog af en aan, of kamperen in de kleerkast bij andere Frinchovieten of bij GSVers...

Beetje jammer dat Norbert in dit rijtje vergeten wordt, is toch ook hard op zoek naar een kamer, moet waarschijnlijk het langst van allemaal reizen...

zeg, als er iemand interesse in de kamer heeft dan moet diegene mij gewoon bellen

Excuus Norbert, ik dacht ondertussen al dat jij bij Lodewijk woonde ;)

Ron-Kruidhof

Ik zoek inderdaad nog kamer dus heb zeker wel interesse, Ik neem nog wel contact op.

Groeten Ron Kruidhof

Misschien is het wel handig als iedereen voortaan zegt wie hij is op het forum, net als Ron Kruidhof.

Groeten Ton Modderman

Dat is inderdaad wel een ontzettend goed idee, Ton Modderman.

Groeten Robert Tempelman

Zijn jullie namen dan niet googlebaar? Ik kan me nog herinneren dat er een soort van taboe op heerste.

Groeten,

Harm H.

Ja super vervelend is dat. Dat iemand die dan je naam wil weten, alleen maar je naam hoeft te googlen om hem ook daadwerkelijk te vinden.

Groeten Prince

TIP!: regel een veilige fiets voor tante Pauline en je komt al veel sneller in aanmerking denk ik.