C.A.

Hoi allemaal,

Vanavond wordt er door de leeuwen van het Oranje-elftal weer een belangrijke pot gespeeld, en natuurlijk kan dit weer op de sociëteit worden bekeken! Beamertje, gras op de bar, oranje bier... Alles is aanwezig, kom jij ook?

Er is van tevoren de mogelijkheid om pizza te eten, geef je hier even op als je daar gebruik van wilt maken, en wees er zo rond 18:00, dan komt het helemaal goed,

Groeten namens de Barcie,

Yntse van der Tol
Chris Arnold
(Wouter Holsappel)

Waarom krijgt Wouter haakjes? Staat zo stagiaire-achtig

Van die mogelijkheid wil ik wel gebruik maken, maar is 18u niet wat erg vroeg?

Als je wat iets later bent is het geen probleem, rond half zeven ofzo. Daarna wordt je pizza wel koud ben ik bang.

@Prince: Wouter is wel Barcielid, maar zit de hele zomer in één of ander gat in de Achterhoek, vandaar de haakjes.

Ga jij je topografie maar even op orde brengen.

Wel terecht Robert, dat je bezwaar maakt tegen de topografie, en niet tegen de benaming.

Eten wordt hem al niet,. WK wrs wel :P

Prince schreef: Waarom krijgt Wouter haakjes? Staat zo stagiaire-achtig

Moah, mijn input tot dusver is nog minder dan stagiaire-achtig.

Bedankt voor de lekkere pizza's en ikzelf ook een beetje bedankt voor de lekkere ijsjes mmmm!

he Klaskes! Ik heb geen ijsje gezien! Was mooi avondje voetbal op soos, sooscies bedankt!

Nee, je at toch ook niet mee? Dan krijg je natuurlijk ook geen ijsje, zo zijn we ook wel weer.

Hebben de bestuurlijke regionen binnen GSV, ATV en VGSE al een knoop doorgehakt over het al dan niet finale kijken op soos?

edit: volgens wel dus. Mooi.