minileeuwtje

Feestje was leuk!

Your hosts of the evening: Ewout en Corien!

Het thema van het feestje was sprookjes, door sommigen geïnterpreteerd als spookjes: :twisted:

supertof!

sjonge wat tof zeg. bedankt!

Heel leuk.
En wat een grappig kereltje dit.

Ik heb hem aan het eind van de avond ook nog even op de foto gezet.

hmmm, daar kan ik me weinig van herinneren :roll:

Maar, trouwens, leuke foto's (en leuk feestje natuurlijk ;) )

Koning David

:D :D :D :D :D :D

Wat een thoffe foto's!

Zo ziet een feestje van de GSV er altijd uit?

Dat worden slapeloze nachten...

You ain't seen nothing yet. Maar ik voel nu wel wat. Volgens mij rust er een vloek op dat huis!!! :)

Maar ehm, webcie, wat was het beleid ook alweer over het publiekelijk plaatsen van foto's?

L1Rn4urAyA7aTEe

Van mij mag het, ik ben op miraculeuze wijze ontsnapt aan de camera... :)

Corien, fantastisch!! Wanneer is het volgende feestje? Ik heb er wel weer zin in :lol:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik hoorde dat jij eerst nog een feestje ging geven in Huize Nada Nova!

Ik zie dat de broer van Ynse ook nadrukkelijk aanwezig was...

Snoopy schreef: Ik zie dat de broer van Ynse ook nadrukkelijk aanwezig was...

Ik heb Wietze niet gezien :?

khut wat een feetje moet dat zijn geweest, helaas was ik dit keer wederom niet uitgenodigd om de tattoo op mijn linkerbil te laten zien op de foto net als de rest van de aldaar aanwezige populatie. maar prima ontgroening voor de nieuwe novieten zo'n feestje, die ene vent zag er redelijk vreeswekkend uit, kunnen we die niet als joker in zetten met het novitiaat, die broer van ynze.

Snoopy schreef: Ik zie dat de broer van Ynse ook nadrukkelijk aanwezig was...

Ik heb Sugar Lee Hooper altijd al leuker gevonden MÈT baard...

Koning David
erpeebee schreef: khut wat een feetje moet dat zijn geweest, helaas was ik dit keer wederom niet uitgenodigd om de tattoo op mijn linkerbil te laten zien op de foto net als de rest van de aldaar aanwezige populatie. maar prima ontgroening voor de nieuwe novieten zo'n feestje, die ene vent zag er redelijk vreeswekkend uit, kunnen we die niet als joker in zetten met het novitiaat, die broer van ynze.

Vraag het aan Corien. Het lijkt mij wel een aardig idee. Maar heb je die tattoo nu wel?